Enkele bericht bekijken
Oud 3 January 2009, 18:52   #5141
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
interesse tonen in andere mensen wordt soms gewaardeerd en ik ben zegmaar zo onzeker dat ik perse aardig gevonden wil worden. overigens weet ik ook dat eerst iets over jezelf zeggen wat niet zo koel is iets als toegeven betekent en dat meestal ook een ander het iets makkelijker maakt iets te zeggen wat daarvoor moeilijk leek. Verder weet ik ook wel dat ik door heel veel mensen gehaat wordt maar daar wil ik me gewoon ff geen zorgen om maken [voordat je er iets over ging zeggen]. en ik blijf hier nog wel even dusja altijd heel kut doen tegen andere mensen zorgt dat ik niet echt aardig gevond wordt lijkt me, waardoor het verblijf hier voor mij een stuk minder aangenaam kan worden. Verder viel het me op dat je nogal duidelijk liet merken dat er iets was, wat aangeeft dat je er wel echt mee zit en wil dat het iemand opvalt zonder over te komen als een of andere emo met aandachtsproblemen. ook om je reputatie hier op het forum een beetje hoog te houden.
ik vind mijn gedrag nu overigens heel erg vervelend en ik typ irritant. maar toch. zeg het maar =)
Ik heb serieus geprobeerd het te snappen hoor, maar doe eens interpunctie?
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden