Onderwerp: automulilatie
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2003, 21:21   #21
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


daar zit het verschil...jij probeert het op een andere manier weg te werken....

als ik nou beweer dat jij muziek luistert om erbij te horen (faker metal ganger) en alleen maar een debiele schreeuw voor aandacht is met die takeherrie en depressieve black metal teksten, zou jij je dan niet in je waarde aangevallen voelen? Immers ik val jou aan op jouw manier van het verwerken van een moeilijke situatie met alle gevoelens die daarbij horen....

denk daar maar eens over na, en her-overweeg je mening over iemand die mutileert
ik vind iemand die aandacht nodig heeft, daar heb ik respect voor als die automutileren, iemand die om een andere rede depressief is, kan ik me niet inbeelden waarom diegene zal gaan automutileren..
omdat als zo iemand zijn verstand gebruikt dan weet die dat van automutileren nog meer narigheid komt, ieder geval, zo denk ik er over, en dat is genoeg voor mij om het niet te doen
over andere die dus een goed leven hebben en toch doen, ik snap het niet, is het een dwang? je wordt er niet beter van, zelfs veel slechter, misschien tijdelijke uitlaatklep voor je gevoelens, maar lijkt me niet de enige manier voor zo'n iemand om je gevoelens kwijt te kunnen, zo iemand heeft nog genoeg andere dingen wat wel goed is in zijn leven, waardoor me lijkt dat dat meevalt..
en ik zie automutileren niet als verwerken van een moeilijke situatie, omdat je er alleen maar een probleem erbij maakt
wat bij muziek niet het geval is