Onderwerp: De Wedstrijden
Enkele bericht bekijken
Oud 10 July 2006, 11:06   #150
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JennyMindTricks
Trouwens,
over Duitsland - Portugal..
Ik hoor mensen in mijn buurt zeggen dat ze Duitsland weg wilden hebben, maar dan met de reden dat ze Duitsers niet mogen etc..
Ik vind dat pure onzin.
Het gaat hier om voetbal & om hoe ze spelen. Hebben oorlogen van vroeger enzo niks mee te maken..
Ik vind dat Portugal terecht verloren heeft al kijk ik naar de rest van het WK [ik kon de wedstrijd van zaterdag helaas niet kijken dus daar kan ik niks over zeggen].


Ach, mensen praten elkaar graag na. Al ben ik ervan overtuigd dat veel mensen dit WK toch eindelijk eens het licht hebben gezien. Maar die mensen vergeten ook weer snel en zien over 2 jaar de Duitsers gewoon weer als 'aartsvijand', 'omdat dat moet'. En als je ze dan vraagt waarom dat moet dan komen ze meestal met het WK '74 aan (waarschijnlijk durven ze de oorlog niet te noemen omdat van de meesten zelfs hun ouders de oorlog niet eens hebben meegemaakt). Vraag je ze daar waarom ze dan geen hekel hebben aan Argentinië, of Brazilië (in '94 en '98 de bedwinger van Nederland) dan haken ze helemaal af. Ach, het tekent de domheid van dat soort mensen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline