Enkele bericht bekijken
Oud 29 April 2007, 12:58   #107
May
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door chica Bekijk Bericht
12 en 17 is een te groot verschil. Als je echt zo gek op elkaar bent wacht je totdat zij wat ouder is, zodat het leeftijdsverschil geen probleem meer vormt.
Ik heb zelf ervaring met grote leeftijdsverschillen. Toen ik pakweg 13/14 was had ik verkering met een jongen van 18/19. Nu was ik wel vrij volwassen voor mijn leeftijd, maar in principe vind ik dat het sowieso moet kunnen. Ben gewoon lief voor haar, wees trouw zodat je haar niet het gevoel geeft dat ze niet goed genoeg voor je is en heb begrip voor haar leeftijd.
Zoenen kan sowieso lijkt me en als je dan eens voorzichtig je handen af laat zakken over haar (eventuele?) borsten, even zachtjes er in knijpen en eenbeetje strelen. Gewoon over de kleren. Als ze verliefd is op je dan denk ik dat ze het niet erg vind. *ervaring*
laat je handen dan misschien nog wat zakken en aai is zachtjes tussen haar benen, en ja, gewoon over haar broek. Je merkt het vanzelf wel als ze niet wil en bied dan gewoon je excuses aan. Doe alles voorzichtig en met geduld.
En communiceer! Dat is het belangrijkst.
Sorry als er al iets dergelijks is gezegt, maar ik heb niet alle pagina's gelezen.
  Met citaat antwoorden