Enkele bericht bekijken
Oud 31 March 2008, 19:41   #962
Apollo
Lid
 
Geregistreerd op: 2 June 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
En ik heb iemand een mens doormidden zien zagen met een kettingzaag. Dat mens liep daarna op z'n handen met alleen z'n romp en hoofd.


Dus je geeft toe dat wat jij gelooft nergens op gebaseerd is.



Zie mijn vorige post.


Waarom heeft die mongool die boom daar dan neergezet?



Als je niet schizofreen bent hoor je ook geen stemmetjes in je hoofd. Als je wel stemmetjes in je hoofd hoort weet je hoe fucking eng dat is.


Kinderen stellen juist wel vragen bij alles. Anders zouden ze dom blijven en niks te weten komen. ZOALS CHRISTENEN DUS. Mooie vergelijking om jezelf mee onderuit te halen.
Wat zit je allemaal debiel te doen met die schuingedrukte letters, btw?
Zo zal het altijd blijven, voor t geloof wil ik geeneens harde bewijzen hebben.

ik heb nog een paar dingen toe te voegen:
- als ik zeg dat ik geen harde bewijzen heb betekent dat niet dat ik geen bewijzen heb. ze zijn alleen niet voor jou toegankelijk.
- het is allemaal niet letterlijk bedoelt, denk je dat alle christenen nou echt geloven dat er 2 mensen waren in een tuin in t begin van de wereld en dat er nu een engel met brandend zwaard voor een ijzere poort staat voor als er een mens met een ruimteschip naar een wolk toe komt ofzo?
- ik had t niet over stemmetjes maar een gevoel
- vrijwel alle christenen zitten op vwo, technasium, gymnasium of hebben daarop gezeten. dat laatste punt van jou slaat dus helemaal nergends op, juist de slimste mensen van onze samenleving geloven en dat zijn niet de mensen die zelf nadenken inplaats van sommige mensen, die gewoon de grote groep volgen. in dit geval de niet gelovers.

over het geloof kan je niet discusieren omdat er geen bewijzen kunnen zijn, dus ik stop ook met dit topic

groeten
Apollo is offline