Enkele bericht bekijken
Oud 8 June 2008, 09:01   #43
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jojo 12 Bekijk Bericht
eerst even wat rechtzetten. "Amnesia" ik kom gewoon uit Nederland, dus een redneck kun je me niet noemen. De mensen zijn enorm vriendelijk en gastvrij, en nee niet iedereen is dik. Sukkels? Hoezo dan,.. Simpelweg omdat er een paar filmpjes op Youtube staan waarin er tien Amerikanen erg dom overkomen, wil niet zeggen dat je direct de hele bevolking over een kant kunt scheren. Dat is net als over Nederlanders zeggen dat ze allemaal gierig zijn(nee dat is ook niet waar!) En wat bedoel je met "redneck"? Iemand die in Amerika woont? Iemand die een land verdedigd omdat die er nu eenmaal woont, en dus een beter beeld heeft van de werkelijke situatie?

Er wordt gevraagd naar wat voor een beeld we hebben van de VS.

Wanneer je aan een amerikaan vraagt wat voor een beeld zei hebben van nederland. dan krijg je :

Of ze weten niet waar nederland ligt.
Of ze zeggen: Kaas, Molens, Klompen. Amsterdam, Roze buurt, Drugs, etc

Conclusie? Je bent te trots op het moment op Amerika zodat je nu je zelf beledigt voelt en probeert het tegendeel te bewijzen. Dat ik trouwens ook een goed voorbeeld van een echte amerikaan. Als je een echte Nederlander zou zijn. Dan zou je hier veel nuchtiger op hebben gereageerd.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?

Laatst aangepast door Zeespons : 8 June 2008 om 09:05
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden