Enkele bericht bekijken
Oud 27 February 2003, 12:10   #31
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
ik ga met aarsch mee ik hem em zojuist binnen gehaald en geinstalleerd (had er niet eens cd's bij nodig dus een goede beveiliging heeft het spel niet...) cd2 had ook een aantal corrupte dingen, maar met ignoren doet hij et gewoon
maar de eerste actie is weinig aan, een stelletje beestjes die na 2 kogels als dood zijn... persoonlijk vin ik het vergeleken met halo echt een lelijk spel.. die aliens zien er niet uit in U2.. ik denk dat ik Unreal1 maar weer eens ga proberen
later wordt de actie wel beter

Citaat:
Originally posted by DarkUnreal
Ik ga Generals en Unreal II eerst ff downloaden, als ik het wat vind, en lekker loopt (op een AMD 1800+ met een geForce 4 Mx 440 weet ik het niet zo zeker). En als die lekker lopen, dan koop ik ze gewoon.

een vriend van me draait em ook met een mx 440 het valt te doen (met alles max) maar in een erg drukke kamer kan je ongeveer 20 FPS halen


ik speel hem zelf met een P4 1800+ met een ati readonn 8500 (128 mb) en hij draait goed gemideld 40 fps

(de console command voor fps = stat fps, of je kan in de control options time jump instellen die geeft een gemidelde)
  Met citaat antwoorden