Onderwerp: Verliefd op Neef
Enkele bericht bekijken
Oud 28 October 2011, 12:12   #28
Joel83
Lid
 
Geregistreerd op: 28 October 2011
Berichten: 1
Standaard

Hoi Liefsmeisje123,

Trek je weinig aan van bovenstaande reacties. Die zullen je niet tot weinig verder helpen en je alleen maar aan het twijfelen brengen.
Ik en mijn nicht gingen weinig met elkaar om, totdat ik haar omgeving kwam wonen en vriendschap werd uiteindelijk verliefdheid. We hebben eerst gevochten tegen onze gevoelens maar dit was niet haalbaar. Volgens de mensen uit onze omgeving zou het allemaal niet kunnen etc. veel aangehaalde excuses zijn minder valide kinderen etc. (terwijl roken / drinken tijdens de zwangerschap een veel groter risico geeft..) ..

belangrijk is dat je je eigen hart volgt, er samen over praat. Besef als je kiest voor een relatie met je neef dit invloed heeft op de familieband (maak die keuze bewust (en niet als je misschien zou doen als het om een losse flodder gaat)) en eenmaal als je evt. een relatie hebt doe er niet krampachtig over dat je neef en nicht bent!

Bovendien mocht je zeggen we vechten tegen de gevoelens en je bent uiteindelijk beide met iemand anders getrouwd / samenwonend dan is de kans groot dat ook naar jaren deze gevoelens weer naar boven komen. Met alle gevolgen van dien...

ps ben. ben ondertussen al 2 jaar getrouwd met me nicht (vrouw) en dol gelukkig.. Laat je opgeving maar praten maar kies voor je eigen toekomst (geluk)

Laatst aangepast door Joel83 : 28 October 2011 om 12:14
Joel83 is offline   Met citaat antwoorden