Onderwerp: Geloof jij in god?
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2009, 19:21   #357
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik kreeg vandaag een mail, en daar stond heel veel tekst in uit een pas verschenen boek, het maakt me echt heel bang:

Ik zal jullie enkele kleine details geven over de Waarschuwing […] Er zullen vuurbollen op de aarde neerkomen …
22 januari 2009
Ik ben God, Ik ben God Almachtig, God van Liefde, God van Barmhartigheid! Mijn kinderen! Mijn kleine kindertjes! Ik ben jullie nabij. Ik ben de Levende God. Ik weet dat jullie moe zijn en dat jullie enkele moeilijkheden gehad hebben. Maar dat is niet erg, dat zal niet blijven duren. Ik zal de Kracht van mijn Heilige Geest geven en jullie zullen opnieuw vertrekken, met Mij, uw Herder, vervuld van kracht en liefde.
Ik ben God Alamachtig. Vanavond zal Ik jullie enkele kleine details geven over de Waarschuwing. Het zal een verschrikkelijke dag zijn, mijn kleine kindertjes, de lucht zal helemaal zwart worden, daarna rood. Er zullen vuurbollen op de aarde neerkomen. Ik ben het, God Almachtig die u dit zegt. Maar heb geen schrik, want Ik zal er zijn, met jullie, met jullie allen.
Jullie hebben niets te vrezen, waar jullie ook zijn. Ik heb het al gezegd, waar jullie ook zijn, jullie zullen bidden. Dankzij jullie gebeden zullen jullie beschut zijn. Ik ben het, uw God Die u dit zegt. Er blijft u nog slechts heel weinig tijd om jullie voor te bereiden, heel weinig.

Zo zijn er nog heel veel van zulke stukken, ik weet niet wat ik er van moet denken.
KKOPPI is offline