Enkele bericht bekijken
Oud 10 June 2010, 22:49   #53
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Shade Bekijk Bericht
Pim Fortuyn was niets anders dan Wilders light, en kwam met diens stokpaardje.
Rechts is niets anders dan oerinstinct en recht van de sterkste boven alles.
De mens is een hoogontwikkelde soort geworden doordat wij als groep zorg dragen voor het ( zwakkere ) individu.
Zo hoort het, de sterkste zullen overwinnen. Ik ben best bereid om mensen te helpen. Ik kan ook wel solidair zijn. Als ik het zelf kan missen. Je kunt niet zomaar belasting gaan kapen en dat ergens naartoe sturen. De burger weet dan amper of dat geld wel goed terecht komt. Daar maak ik mij drukker om dan Pim Fortuyn of Geert Wilders. Het blijft mijn geld dat ze uitgeven.

Citaat:
En Wouter Bos heeft toch maar mooi die banken overeind gehouden, terwijl die het geld meteen weer hebben verdonderd aan bonussen en extravagante diners.
Nu je het over bonussen hebt. Ik geloof dat hij nu ook lekker thuis niks zit te doen met de komende 4 jaar tijd €`10.000 wachtgeld in de maand. Solidair joh!

Citaat:
De PVV staat met zijn opvattingen ook veel te ver van andere partijen af.
En sommige uitspraken van Wilders zijn regelrecht nazistisch.
Het is een blamage dat hij zoveel zetels heeft gehaald.
Dat mensen zo blind kunnen zijn...
Dan lees jij niet goed. Stel ik ben te gast op jouw feestje. Ik ga de zooi opzettelijk slopen en ik zeik in je wasbak. Dan stuur jij mij toch naar huis? Gedraag ik me en doe ik gezellig mee met je feest, hebben we het naar ons zin en zijn we allemaal blij. Dat is zijn idee. Wie de zooi loopt te verkrampen voor anderen moet je denaturaliseren en wegsturen.

Citaat:
En persoonlijk ga ik de VVD voelen ja.

stufi weg -> Robert 2e baan erbij want anders is het goodbye studie.
huurverhoging-> Robert kamer uit of minder eten.
Dan kun je nu misschien met jezelf afspreken dat je dit kabinet stopt met roken en drinken? Zitten ook accijns op waar ze weer Groenlinks dingen mee sponsoren. Je betaald er al onbewust aan mee.

Citaat:
En ik ben niet de enige.
Niet iedereen heeft een vader of moeder die alles betaalt.
zonder stufi alleen al zegt 40% niet te kunnen gaan studeren.
combineer dat nu eens met de huren.
Als ik geen reden heb om op mezelf te wonen doe ik dat niet. Hoezo op kamers? Ik heb boven op zolder een kamer. Dat scheelt huur en dan hoef je ook geen 2e baan.

Citaat:
vernietiging van het human capital en indirect ( omdat men in het buitenland zal gaan studeren ) een grote brain drain.
Tot ziens kennis economie.
Bedankt rechts.
Dat gebeurt niet. VVD weet dat we voor 70% afhankelijk zijn van het buitenland. Denk je dan werkelijk dat het zo gaat lopen. Het zijn misschien liberalen maar ze zijn zeker niet dom.

Citaat:
En jij wil dus mensen die bij de voedselbank moeten aankloppen in de kou laten staan?
Lekker harteloos ben je dan!
Nou hé? Dan schieten we toch die wilde zwijnen op de Veluwe af? Dat zijn er nog steeds teveel en ze veroorzaken nog steeds ongelukken. Schiet er 2000 van de 4000 af en iedereen heeft een jaar lang beenham van de voedselbank. Luxer kan niet. Links heeft dat zelf verpest door ze bij te voeren. Nu komt de PVDD die ze niet wilt laten afschieten dus zijn er teveel. Bedankt links!

Citaat:
Een uitkering krijg je alleen als je anders echt niet rond kan komen.
het minimale van het minimale!
Daar moet je niet op willen korten..
Dat is gewoon verkeerd..
Predestinatie? Mensen kunnen ook gewoon passend werk gaan doen. Als dat echt niet kan tja, dan zul je verder ook weinig kunnen dus hoef je je geld niet aan shoppen uit te geven.

Citaat:
De privatisering was puur omdat toen rechts aan de macht kwam we vrolijk de verzorgingsstaat zijn gaan afbouwen.
Onnodig.
Dat was te duur. Lees dat nou eens. Ze schaften dat af omdat de kosten de pan uit rezen. Gek hé? Als de overheid alles maar moet betalen. Je graaft je eigen graf op die manier en de mensen die de economie dan maken worden erin meegetrokken dus je moet wel privatiseren.

Citaat:
En die tax is nodig zodat onze kinderen ook nog op deze planeet rond kunnen lopen, en niet op een teerbal.
Met dat geld kunnen we de schade herstellen van Co2, en bomen planten, de olie in de golf van mexico opruimen, etc.
Wist je al dat die onderzoekjes van Al Gore gebaseerd zijn op uitkomsten van projectjes van 1e jaars studenten? Sorry, maar dat lap ik aan m'n laars.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden