Onderwerp: Kerstvoetbal
Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2006, 17:18   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou ik denk dat Roda JC en Groningen toch zeer gelijkwaardig zijn, want het is niet zo dat Roda JC veel meer kwaliteit in huis heeft dan Groningen.
Maar er zit inderdaad een stijgende lijn in bij Roda JC en das ook wel goed denk ik want het is een prima elftal.
Maar zoals al een tijd het probleem is bij Roda is dat de aanval prima verloopt driekwart van de tijd en de verdediging zeer lastig gaat.
Dat laatste valt de laatste tijd wel mee, hoor. In de duels met Heracles, NEC, RBC, Feyenoord en ADO kregen we maar 2 doelpunten tegen.

Ik zeg ook niet dat Roda op dit moment stukken beter is dan Groningen, maar ik vind Groningen 'an sich' maar een middelmatig elftal waartegen je de punten zou moeten pakken. Als je dat zoals Roda niet doet dan sta je dus 11e. Maargoed, gisteren in de stad tooste iedereen op een nieuwe bekerfinale in 2006, en als dat mocht lukken zijn we natuurlijk toch weer zeer tevreden

Om toch even ontopic te gaan: vandaag lag er nergens nog een vlok sneeuw en had er dus prima gevoetbald kunnen worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden