Onderwerp: ff voorstellen
Enkele bericht bekijken
Oud 11 January 2008, 19:14   #19
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah Bekijk Bericht
Buona en Balken in Uitgeest is wel leuk, en als je door wil gaan loop je zo door naar bobs. Dat is wel best geregeld. Dat is weer anders in Alkmaar, waar je genoodzaakt bent na een leuk avondje waagplein te vergallen in de kolere extase.
Hoewel. Bobs kom ik ook niet meer. Ben er te vaak geweest en het werd er rustiger en rukker.

Het heet echt Castricum aan zee. Egmond heb natuurlijk ook zijn eigen zee, net als Schoorl en Bergen. Castricum heeft het echter afgepikt van Bakkum. Omdat zogenaamd toeristen eerder op het bordje Castricum aan zee afkomen, dan Bakkum aan zee.
Castricum aan zee klinkt totaal niet aantrekkelijk... Sowieso is Castricum dat niet
Maar... Buona Uitgeest vind ik veel te jong volk, hou niet van koters van 16 als ik aan het stappen ben Balken is dan inderdaad wel gezellig (al hoewel dat ook niet is wat het geweest is...) En doorlopen naar Bobs kan altijd (best een eindje nog eigenlijk, ligt er ook wel een beetje aan hoe ver je al heen bent)

En geen idee hoe oud je bent, maar dan ga je toch gewoon naar Planet ipv Bobs? ^^

Stappen in Alkmaar vind ik sowieso niks.
Untouchable is offline   Met citaat antwoorden