Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 8 February 2010, 01:16   #145
Kelly
Lid
 
Kelly's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard

Hmm..
Ikzelf ben tienermoeder, en waarom heb ik mijn kindje bijgehouden??
Omdat ik er zelf heb voor gekozen!

ik was 17 toen ik zwanger was ! en heb er nog geen moment spijt van gehad!!
Jullie kunnen allemaal zo verdergaan op vooroordelen; tienermoeders hebben geen leven of toch geen uitgaansleven; maken hun school niet af; kunnen hun kindere niet aan; blijven niet samen met hun vriend enz ..
wel misschien al eens gedacht dat je elke persoon apart moet bekijken??
ok er zijn meisjes die te vroeg zwanger zijn maar dat hangt echt af van meisje tot meisje!

Wel .. ik durf te wedden dat mijn tienerjaren mooier zijn dan sommige van jullie ooit hebbe kunne drome!

als ik ga shoppen met vriendin, toch niets gezelliger dan je schatje meenemen ? wordt die nog is lekker vertroeteld ook door mn vriendinnen!

wil ik eens uitgaan al van babysitters gehoord ? kweet niet maar naar mijn mening doen "volwassenen" dat ook geregeld he?!
en wat je dan uitgaan noemt, ik ga graag eens gezellig met vriend/ papa van het kind!! iets drinken voor mij hoeft dat niet zat zuipen zijn hoor!! wat heb je daar aan? kan je evengoed same thuis met je vriend kaarsjes zetten lekkere muziek en een flesje champagne openmaken he!

en zeg eens, is er nu iets mooier dan dat je eigen kind tegen je zegt mama ik hou van jouw ? nee, maar dat gvoel zullen jullie nog wel leren!
of gwoon samen lekker knus int zeteltje zitten als gezin, met lekker veel knuffels!!
Ik krijg zoveel trg van mn zoontje dus ik heb totaal niet het gevoel dat ik iets mis in mijn leven!

njah ik kan jullie ergens wel begrijpen, als je op tv iets ziet van tienermoeders wordt het allemaal zo negatief overgebracht!

Ok ik heb ook mijn moeilijke momenten gehad met de opvoeding.. maar geloof me elke ouder heeft dat!
mn zoontje is nu 2.5 en krijgt aardig zijn kuurtjes .. zolang je er correct mee omgaat zijn zen buien zo over en is het trg genieten!

en euhm u vriendin dan van de trap afduwen ?? heel gezellig kweet niet ofda ge het beseft maar euhm.. tis wel een wezentje dat een persoon wordt net als jij !

wat ik wel vind is dat het maar goed is dat abortus bestaat, er zijn gevallen dat een meisje op een zekere manier toch is zwanger geraakt maar realiseert dat ze er niet voor kan zorgen is het het beste om het te laten weghalen..
anders is je kindje de schuld van de stommiteiten die sommige maken!

njah als laatste moeten jullie ook eensbeseffen dat een kindje niet alleen miserie is!!! dat het eigelijk het mooiste is dat er bestaat! de liefde die je krijgt van je kind is onvoorwaardelijk!!
dus stop eens om alle tienermoeders over dezelfde kam te scheren want echt!!!!! hooo


en btw .. ben nu 19 en ga nog steeds naar school!! heb zelfs mn jaar gehaald van toen ik zwanger was!

xx
Kelly is offline   Met citaat antwoorden