Enkele bericht bekijken
Oud 19 September 2006, 11:59   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, in wezen wel. Maar daarvoor had ik deze voorbeelden niet nodig. In Nederland is het voetbal ook zo corrupt als maar kan, maar durft niemand er hardop iets over te zeggen. De Autosport in de vorm van de F1 is al sinds mensenheugnis corrupt. In het wielrennen gebruikten de laatste 5 tourwinnaars (Landis, Armstrong, Pantani, Ullrich en Riis) allemaal doping, en ik sluit niet uit de 5 daarvoor ook.

En toch kijk ik nog steeds met veel plezier naar deze sporten. Op de momenten dat de corruptie weer eens aan het licht komt zweer ik elke keer weer dat het de laatste keer is geweest dat ik gekeken heb. En toch zit ik de week/het jaar erna toch weer te kijken, en met mij velen. Dus in hoeverre kun je dan spreken dat het de sport er kapot door gemaakt wordt? Je moet naar zo denken: wat de sport niet kapot maakt maakt hem alleen maar sterker.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden