Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2002, 11:08   #45
Nemo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


Als ik zeg dat trendmutsen merkkleding kopen, dan wil dat niet meteen zeggen dat merkkleding ALLEEN door trendmutsen wordt gekocht, das een verkeerde conclusie/aanname

Uit wat je daarna zegt, blijkt dat je de plank totaal misslaat bij het begrijpen van mijn commentaar op deze post. (Ik moet trouwens zeggen dat ik vanaf het begin niet al te strak geformuleerd heb).
Ik draag nog kleren van langer dan 2 jaar geleden (als ze nog passen. Absoluut GEEN probleem. Wat ik wel 'dom' vind is dat sommigen om de 6-maanden een nieuwe klere(n)kast nodig hebben.

Het ging er dus puur om dat mensen niet met het argument moeten komen dat merkkleding langer mee gaan, als ze om de 6 maanden toch een totaal nieuw arsenaal aan kleding hebben.

Snappie het nu?

Hee kerel wat je zegt over die trendzetters met merk kleding is niet waar hoor, misschien ken je wel die standaard gsus shirts.

Het is merk maar iedereen heeft het.

Ik had 2 jaar geleden als eerste een spencer aan zonder merk, het is nou niet echt trend.

Als je een echte trend zetter wilt zijn hoef je niet per see merk kleding te dragen, veel merken zijn zo standaard als wat dus daar heb je niks aan, j.c rags en dry korn zijn wel orgineel ( heb nu ook een gevangenis broek ).

Maar trend kan je ook zelf maken, ken ook lui die dat doen.
  Met citaat antwoorden