Onderwerp: Spuiten en slikken
Enkele bericht bekijken
Oud 26 October 2005, 17:20   #47
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik heb net een gedeelte van het programma gezien en ik vond het eigenlijk allemaal wel meevallen. Natuurlijk zo'n gedeelte als met die knuppel van een Ties die sexspeeltjes op een vrouw mag gaan uitproberen is wel plat, maar het gedeelte over XTC vond ik dus wel informatief.
Het past bij deze tijd, je krijgt natuurlijk de leuke kanten te horen van het geheel, maar ook de gevaren komen duidelijk aan bod.

En inderdaad, als je er niet naar gekeken hebt kun je er ook echt niet over oordelen. En dat zaken als condooms niet ter sprake komen vind ik niet zo'n probleem hoor.. kom op zeg, dat zijn zaken die behandeld worden in groep 6 van de basisschool. Wellicht dat men een hele uitzending aan SOA's zou moeten besteden, maar daar is het programma dan ook weer niet echt naar...
Ik mis toch bij dit programma de echte deskundigheid.
Toen het bijvoorbeeld over het stofje ging dat XTC opwekt waardoor het euforische gevoel komt. Toen ontbrak het aan deskundigheid, er ontstond een discussie tussen Filemon en DJ Jean of pillen nog wel effect hebben als je er meer slikt.

Dan zou er dus een echte deskundige moeten praten, die dergelijke dingen kan toelichten/verklaren/uitleggen. Nu zit er iedere keer een blonde doos, die zelf de grappigste van het stel wil zijn.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 26 October 2005 om 17:24
theo tank is offline   Met citaat antwoorden