Onderwerp: Klaagmuur
Enkele bericht bekijken
Oud 23 May 2006, 15:33   #120
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Die kut onweer de hele tijd,
Wij zijn het hoogste punt in de hele omgeving, met de hoogste bomen van de straat pal naast ons huis, elk jaar slaat minstens 1 keer de bliksem in. en is ons hele internet modem naar de andere wereld geholpen.
En uitgerekend dit weekend, als ik een presentatie moet maken slaat hij weer in
Dag Presentatie,
Krijg ik wel een briefje van mijn teamleider dat hij uitgesteld mag worden, wil die kutleraar niet mee werken en moet ik die presentatie gewoon houden zowat zonder tekst.
Daar gaat mijn goede cijfer die ik dus wel kan gebruiken omdat ik 3 5en in m'n profiel heb op dit moment.
En dan kon ik gister eindelijk wel met die presentatie bezig want we hadden een nieuw internet modem, gaat het 'savonds weer onweren.. dus nu moesten alle computers hier uit gezet worden wegens kans op inductie.
Dus ik eerst op school tot half 4 die kutpresentatie maken, daarna tegen donders harde wind 10 kilometer na huis heen fietsen, mis ik de voetbaltraining omdat ik dat ding nog wou afmaken.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden