Enkele bericht bekijken
Oud 6 July 2012, 13:22   #1
Plofkop
Lid
 
Geregistreerd op: 6 July 2012
Berichten: 1
Standaard Verliefd op je beste vriendin

Hoi,

Ik zal vast niet de eerste en zeker ook niet de laatste zijn op dit forum die met dit "probleem" zit, het zit dus zo, sinds geruime tijd ben ik verliefd op mijn beste vriendin, en heb hier toch wel een hele tijd mee gezeten, normaal gesproken vertellen we alles elkaar direct maar het moment dat ik erachter kwam dat ik haar echt leuk vond leende zich niet om het te vertellen (ze stond op dat moment namelijk net te zoenen met wat nu haar ex is), uiteindelijk alles lopen opkroppen en me steeds kutter beginnen te voelen toch de moed bij elkaar geraapt om het te zeggen (ze had al eens aangegeven dat ze me een tijdje leuk had gevonden alleen toen was er van mijn kant nog niks...).

Dus ik het zeggen en kreeg ook en beetje de reactie die ik verwacht had namelijk dat het van haar kant niet zoveel meer was, dat er ergens natuurlijk nog wel wat zat maar dat het gewoon te ver weg zat omdat ik toen geen toenadering zocht als vriendje maar gewoon als vriend. Wel zei ze dat ze wou proberen om vaker met elkaar om te gaan om te kijken of het weer meer kon worden

Nu zijn we inmiddels al weer een maand of 5 verder en het contact is beter dan ooit tevoren, echter nog steeds als vrienden, op een gegeven moment vroeg ze in een gekke bui of het niet leuk was om een keer met z'n tweeën op vakantie te gaan, zo gezegd zo gedaan hadden we een vakantie geboekt en inmiddels zitten we op de bestemming, alles gaat goed, allemaal heel leuk en aardig.

Nu zul je denken wat is het probleem? We zitten hier echt als beste briefen terwijl er van mijn kant meer is, en dat weet ze. Nu hadden we hier een ander stelletje Nederlanders leren kennen en ik zat veel met die jongen te lullen en zij veel met dat meisje, en nu blijkt dus (als ik die jongen moet geloven die het weer van zijn vriendin heeft die het weer van mijn beste vriendin heeft) vind ze me leuker dan alleen een vriend en ziet ze deze vakantie vooral als een proef om te kijken hoe het gaat als we veel met elkaar zijn, en zit ze te wachten totdat ik een keer initiatief neem, alleen ik zie nooit een mogelijkheid om initiatief te nemen omdat ze eigenlijk niet echt signalen afgeeft wanneer ik iets zou kunnen proberen, misschien dat ik gewoon te blind ben om ze te zien, die kans is ook best groot hoor haha!

Maar ik heb nu geen idee wat ik moet doen want aan mij laat ze niet echt merken dat ze meer wil, maar van andere personen hoor ik dat ze dat wel wil, iemand hier die ook zoiets heeft meegemaakt en een idee heeft wat ik het beste kan doen, of op welke signalen ik bijvoorbeeld moet letten, want deze situatie vreet me van binnen een beetje op!

Alvast bedankt
Plofkop is offline   Met citaat antwoorden