Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2010, 20:57   #1
Barb
Lid
 
Geregistreerd op: 21 December 2010
Berichten: 7
Standaard Er zitten stukjes vast!!!!

hallo mensen,

omg vind het echt te genant om hier over te praten, maar moet het toch echt kwijt. ik moet het kwijt. ik ben bang.

samen met de familie hebben we 1 week geleden de kerstboom opgezet. zoals iedereen heeft onze boom mooie zilveren balletjes en een mooie piek.

nou nu komt het verhaal, niet lachen... gisteravond waren mijn ouders dus naar een feestje (ik ben enigskind) ik had geen zin en ik bleef thuis. Ik was televisie aan het kijken, en ik had zin om een beetje met mezelf te spelen, if you know what i mean

nou ik was 5 min bezig en mijn oog viel op de piek van onze kerstboom... ik denk dat jullie nu al genoeg weten... het was wel lekker enzo ben ook klaargekomen... maar toen ik hem er helemaal uit haalde waren er wat stukjes verf afgebladerd, zeg maar. ik ben bang dat ik een roestvergiftiging heb ofzo, heb heel wikipedia afgezocht. maar kan dit giftig zijn? het voelt alsof er stukjes in vast zitten zeg maar.

omg ik schaam me dood om dit te vertellen, maar ben te bang om dit tegen mn ouders te vertellen.

Wat moet ik doen!!

Gr Barbara
Barb is offline