Onderwerp: Nieuw Beleid
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2003, 18:37   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool Nieuw Beleid

Jawel mensen, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er gediscusiëerd wordt over een nieuw beleid. En naar wat ik vernomen heb gaat het de gehele verkeerde kant op. Er wordt namelijk wederom op een VVD-manier een beleid samengesteld. Niet kijken naar de oorzaak van de iritaties, maar enkel naar de straffen. En zelfs dat gebeurt maar half.

Een voorbeeld. Een bekende FB+ (ik noem geen namen ) heeft het enkel over hoe zij zogenaamde boosdoeners kan weren. Ze heeft het er echter niet over dat juist zíj de bron van ergernis is. Zo probeert zij dus op een slinkse manier de regels zo te manouvreren dat zij straks iedereen de mond kan snoeren, en dus van iedereen af is. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. En wanneer zij nu gewoon haar werk goed deed, en consequent topics sluit. Maar neen, ze sluit enkel topics van ondergetekende, Arie-Kanarie, onze Arnhemmers en nog een paar. Voor de rest niets. Tja, dat wekt irritatie. En wat wanneer wij daar dan schoon genoeg van hebben, en eens uitflippen in een topic? Juist, dan kan er dus hard opgetreden worden, door diezelfde FB+! Snappen jullie het? Zo'n beleid staat er welicht aan te komen.

Dat is dus het tegenovergestelde van wat we eigenlijk wilde bereiken. Het was de bedoeling dat de irritaties bij de wortel worden gevat. Dáár dient strenger tegen te worden opgetreden. Ook ondergetekende maakt zich er schuldig aan hoor, daar niet van. Ik ben de eerste om dat zelf toe te geven. Maar zijn er regels waarin staat dat mijn gedrag niet getolereerd mag worden? Neen dus. En juist díe regels dienen er te komen, en niet de regels die er nu dreigen te komen.

Wat voor regels hadden jullie in gedachten? Roep maar alles wat in U opkomt!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden