Enkele bericht bekijken
Oud 2 January 2004, 14:02   #55
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
probleem is dat niet 1 iemand de beslissing mag maken volgens de mening van velen hier. Hierdoor moet er eerst worden overlegt en gestemd worden in de staff. de ervaring leer bij alle zaken waartoe tot nu toe gestemd moet worden of een mening gegeven moet worden door elk crew lid. Dat mensen dit niet willen, kunnen niet doen of enorm lang op zich laten wachten.
Mocht je doelen op het bannen van Bartje, ik meen dat vrijwel de gehele staff tegen een ban van Bartje was... Dat bleek ook achteraf.
Verder zijn voor de dringende gevallen (bv die Rudolf Hess die je net gebanned hebt) helemaal geen discussies op staff nodig. Dat is voor iedereen zonneklaar dat die hier niet thuis hoort.
Mocht er dan toch wel iets zijn wat haast heeft, maar ook besproken moet worden op staff (ik kan me zo niets bedenken), dan stel je toch gewoon een deadline? Als de staff niet binnen twee dagen reageert op het staff-forum, zijn ze toch gewoon niet staff-waardig of hebben ze geen mening.

Citaat:
Originally posted by koelkast
Gevolg is dat al die tijd er niets gedaan kan worden. aan zo een gebruiker. die heeft tot eindelijk de papier molen 2x rond is gegaan gewoon min of meer vrij spel.
Broodnodige gevallen kunnen dus meteen afgehandeld worden, twijfelgevallen dienen altijd een afgewogen beslissingen te krijgen van de staff, zodat willekeur tegengegaan wordt. Als iemand al een twijfelgeval is ipv een broodnodig geval, dan heeft diegene al langer het voor twijfel zorgende gedrag tentoongespreid en kunnen er dus heus nog wel een paar dagen bij.

Citaat:
Originally posted by koelkast

Zeker als de gebruiker dan nog eens slim de regels op de korrel gaat nemen want dan ontstaan daar weer nieuwe discussies over en gebeurt er uiteindelijk helemaal weer eens klassiek niets.
Zie jij dat tegenwoordig nog gebeuren? Vroeger toen er geen regels waren, werden idd de grenzen van het toelaatbare opgezocht, maar tegenwoordig zie ik dat nooit meer gebeuren. Althans, niet bewust.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden