Onderwerp: Big Brother
Enkele bericht bekijken
Oud 11 November 2005, 16:11   #69
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik had echt nooit verwacht dat jij big brother ging kijken

Ik baalde als een stekker toen Menno eruit moest, naar mijn mening de normaalste in het huis.

Als troost wil ik over 2 weken beslissen wie eruit moet, en dat wordt Natte Alie

Maar Bart, Roel stond erg laag in de polls ook op internet. Het was Dido, Menno, daarna Roel en Rob die echt nek aan nek lagen met elkaar. Als BB zijnde had ik Menno erin gelaten als er echt met de stemming zou worden geknoeid. Dan krijg je pas de echte ruzies
Deel 1 heb ik anders ook gekeken, hoor! Deel 2 vond ik saai en daardoor was ik het uit het oog verloren..

Roel stond 3e dacht ik op internet? Dido 1, Menno 2, Roel 3. De week ervoor waren er enkele gedeeld 3e (waaronder Lieske ) Ja, ik heb me zelfs lid gemaakt van die site, haha! Wilde gisteren eigenlijk meekijken maar toen liep de hele zooi weer vast

Voor mijn part was Dido of Roel eruit gegaan. Met Rob had ik de vorige keer medelijden nl, en nu met Menno Nathalie mag van mij idd pleite de volgende keer..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden