Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2010, 14:56   #166
Kelly
Lid
 
Kelly's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Verkloten als in: vrij weinig toekomstperspectief meer.
Geen opleiding, geen (fatsoenlijke) baan, helft van de tijd ook geen vriend/man. Ja, dat is redelijk 'niet voor elkaar', lijkt me.

Nou, als volwassenen dat al niet kunnen, waarom zou een kind het dan wel kunnen? Serieus, wat de neuk probeer je hiermee te bewijzen?
Daarnaast weet ik niet hoe dat bij jullie in belgenland gaat, maar wij stoppen geen kinderen in plastic zakken.

Ja, dom wicht. Omdat er veel meer volwassenenouders zijn, dan tienerouders. Dan zijn er absoluut gezien natuurlijk veel meer negatieve uitschieters. Maarja, ik betwijfel of je dat kunt begrijpen.

Eh, nee.
En waarom 'hoort' dat dan maar weer even volgens jou?
Kinderen 'horen' ook geen kinderen te krijgen.

Nee, jij bent kleingeestig. Je kent blijkbaar niet eens het fenomeen sarcasme/cynisme.
Toevallig weet ik dat nu wel:

Cynisme: is n middel tot zelfverdediging, en dus wel meestal de boze teleurgestelde mensen die dit gebruiken zodat ze zich zelf kunnen verdedigen ; het is n gevoelsloze spot me een negatieve en afbrekende ondertoon

sarcasme: blaffende felle spot, bedoeld om te kwetsen

nuja zie je ik ben toevallig een tieneroeder die het dan wel voor elkaar heeft zeker

nog 4 maand en ik heb toch lekker mijn diploma, werk zal ik genoeg vinden in mijn sector en mijn bedoeling is zelf om erna nog avondschool te volgen ..
&& Newsflash!! toch toevallig een van de tienermoeders die het wel voor elkaar krijgt..

en nee ik ben geen uitzondering hoor en zijn er zovele die ik ken die het gemaakt hebben

njah in mijn school alleen al zijn er vorig jaar 3 gestopt en die geen tienermoeder zijn

en nog eens ik zeg niet dat het zo is bij alle tienermoeders he!!
maar wat ik wel weet is dat degene die het juist zo moeilijk hebben, juits diegene zijn waarvan dat de vriend zegt ik trap het af ..

en het is hier ook alleen maar te doen om de mama's he hoe zit het eigenlijk met de papa's ??

meisjes die niet de bedoeling hadden om zwanger te geraken en toch zwanger zijn zitten er wel aan vast dan he .. papa kan zeggen ik trap het af ..
terwijl ze evenveel verantwoordelijk hebben dan de moeder, niet ?
der is effe opkruipe en dan gaan lope is gemakkelijk he..

terwijl het meisje het kind wel draagt ..
en sorry maar dat vind ik wel chique van die meiskes..

denke jullie nu echt da die denke ok ik ben zwager ik zal het maar bijhoude ??
daar wordt wel wa over nagedacht .. met tranen en enorm veel pijn in hun hartje ..

denkte dat die zelf niet beseffen dat het niet gemakkelijk zal zijn ..
dat ze niet beseffen dat het een heel verantwoordlijkheid is ??
dat ze de centjes moeten hebben om het kind groot te brengen ?

oh jawel ! dat wete ze goed genoeg ..
maar ze doen het dan toch ook he !
en echt wat heb jij u er mee te moeien ? is het u leven ? nee he

julie hebben gemakkelijk te zeggen doe maar abortus voor de vrouw ligt dat nu net iets ander he ..

jullie moeten het niet ondergaan he
en vanaf dat je weet dat je zwanger ben krijg je er dan ng eens het moedergevoel bovenop bij ..

want het is wel je kindje je babytje dat in je buik aan het groeien is !

zo gevoelloos dat je bent !

en ok als je het zelf niet wilt is het beter dat je een paar jaartjes wacht om een kindje te krijgen .. maar als je zwanger bent is het al te laat om er zo over te denken .. sta je gwn voor de keus bijhouden of niet .. en zomaar even je kleine spruit wegdoen is niet zo evident!

en zoals kimm zei kansloze discussie gaat er niet over dat ze de verantwoordlijkheid niet heeft om niet te discissiere gwn dat jullie de moeite niet doen om te luistere!!

wat jullie allemaal zegge denk je dat wij daar zelf ng niet over hebben nagedacht ??

mjah kzegget eens je echt zwanger bent ( en sijtg dat mannen dat niet kunnen ) denk je er helemaal anders over en probeer je het juist te maken in je leven!!
Kelly is offline   Met citaat antwoorden