Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 10 February 2010, 17:07   #170
Kelly
Lid
 
Kelly's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Zover ik weet zijn er hier twee tienermoeders actief in het topic, die allebei niet kunnen lezen en schrijven. Iedere keer zit ik een kwartier jullie posts te ontcijferen omdat ik er gewoon geen reet van snap. (dat ik de moeite nog neem is al wat.)

Daarnaast is het niet harteloos wat wij zeggen hier, maar gewoon de waarheid. Tienermoeders zijn eerder kansloos omdat dat meer voorkomt dan de tienermoeders die wel iets bereiken in hun leven. Totdat jij kan bewijzen dat het voor iedere tienermoeder niet zo is, hebben wij gewoon gelijk en kan jij beter je mond houden.

Daarnaast ben je op dit forum om een discussie te voeren. Kennelijk kan je dit niet. Want jij wilt zo graag met die persoon batsen. Kijk dan niet raar op als wij zo reageren, want het was immers niet de bedoeling dat je zwanger zou raken rite?

Je hoeft ook niet stommertje te spelen, want je leest zelf niet. Kom onder die steen vandaan en accepteer dat je niet altijd gelijk hebt. Je moet zelf eens gaan lezen want je reacties zijn waardeloos. Verschuil je dus niet achter je buik of die kerel die bij je weg is, want hij is er niet meer. Jij bent er nog láááng niet.

man als er een iemand dan niet kan lezen ben jij het wel want duidelijker kan het niet hoor


het was wel mijn bedoeling om zwanger te geraken .. ik heb bewust voor een kindje gekozen ( nog eens lees zelf eerst een tegoed )

rite ?? ofwel een nederlands woord van bij jullie in holland of gwn de bedoeling gehad om right te schrijvn ??


ik hoef mij niet te verschuilen achter de kerel die weg is want de papa van men zoontje is er ng steeds als meer als 4 jaar dus ..

( lees zelf eens goed he )



het gaat niet om met de persoon te batsen ik zou botsen zeggen maar kom, maar gewoon dat jullie niet achter jullie steen schuilen en tienermoeders veralgemenen maar ook is van hun kant te bekijken

ik ben perfect gelukkig als tienermoeder en hij heeft alles wat hij moet hebben
Kelly is offline   Met citaat antwoorden