Onderwerp: tienermoeders
Enkele bericht bekijken
Oud 11 February 2010, 14:11   #179
Kelly
Lid
 
Kelly's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 February 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Gebruik dan een keer wat leestekens. Of maak je school af, (stille hint


Dan vind ik je nu nog dommer.




Ik snap dit stukje wat je leutert niet, maar het was de bedoeling om het zo te schrijven. Spreektaal enzo, maar dat zal jouw waterbrein wel niet kunnen verwerken.




Hij is er 'nog' ja.



Het kind is er nog nieteens, hoe kan je dat nu weer beweren? En neem geen spreekwoorden over die iemand voor je gebruikt als je de betekenis niet weet. Je kan nog wat leren hier jij.




Kijk en lees:

Wie dient de aanvraag om de geboortepremie in?

Het is de vader die de geboortepremie aanvraagt indien hij werknemer is. De geboortepremie kan door de moeder aangevraagd worden indien de vader zonder inkomsten of beroep is, of indien hij in het buitenland of voor een internationale organisatie werkt.
Indien hij zelfstandige is, kan de moeder de geboortepremie aanvragen indien zij minstens halftijds loontrekkend is of werkloos is.


De moeder kan de geboortepremie ook aanvragen indien het kind niet door de vader erkend is of zal worden.


Ik geloof nooit dat jouw knuffelbeer zelstandig is, of in het buitenland verblijft. Dus dan zit hij ook; of nog op school, of heeft gewoon geen werk. Jij zit zelf ook nog op school en je kan denk ik hooguit kassa draaien bij de plaatselijke buurtsuper. Neem mij dan niet kwalijk, maar je bent nu al steun aan het trekken. Wat aangeeft dat je nu al niet zelfstandig bent en gewoon niet weet waar je aan begint. Houd dus op met dat domme gelul want je maakt je hier onsterfelijk belachelijk.
ik ben niets steun aan het trekken .. man wat ben jij aan het lullen als je er zelfs niet van afweet!!

de vader kan de geboortepremie aanvragen als hij werknemer is !! en dat is hij

iedereen heeft recht op de geboortepremie dus echt je maakt je zelf belachelijk

en jah ik doe tijdelijk weekend werk in de quick wat goed betaalt is als jobstudente ..

wij trekken juist niets steun.. wij verdienen onze centjes en wij "profiteren" van niemand ..

en mijn kind is er al wel toevallig al 2.5 jaartjes mag ik mij moeder noemen dus echt man lees eerst eens het hele verhaaltje !!
Kelly is offline   Met citaat antwoorden