Onderwerp: Emo worden
Enkele bericht bekijken
Oud 5 August 2008, 15:55   #824
CilliexEmo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 August 2008
Berichten: 1
Standaard

ik ben het wel met iedereen eens die zegt dat je het niet kan worden maar dat je het al bent, maar als je jong bent kom je er ook niet achter want dan weet je niet wat het precies is enzo snap je. niet elke emo snijt zich en ook niet iedereen is derpi of dat soort dingen. Ik ben zelf ook emo ik kleed me zo me haar zit zo ik voel me zo en ik luister naar de muziek en daar ben ik achtergekomen toen ik 9 was. ik ging met mijn moeder mee naar de stad en we kwamen langs zo'n soort winkeltje. ik wou daar even naar binnen en dat ben ik ook gegaan. ik ondekte veel leuke dingen en an ik luisterde zo ie zo al naar de muziek omdat mijn oom (36 jaar) ook van die muziek houd. als jou vriendin emo wilt worden dan moet ze dat ook gewoon doen, ik bedoel als ze de style leuk vind kleed je dan zo enzo en als je van de muziek houd luister het dan ook maar gewoon. 1 ding: op school zou je zo ie zo wel vage opmerkingen en reacties krijgen maar trek je daar niks van aan. ze hoeft zich zelf ook niet t snijden en als je er eenmaal aan begint is het moeilijk om er van af te komen. ik heb thuis nogal problemen en dat vooral met mijn vader en door die stress begon ik ook te snijden omdat ik dacht dat het zou helpen. voor mij zette het mijn gedachten even aan de kant maar daarna begon het weer van voor af aan. ik sprak er met een vriendin over en zij was helemaal over stuur want ze wou me niet kwijt om zo iets zij heeft me ook geholpen om te stoppen en het was echt heel moeilijk. echt meis ik meen het dat moet je vriendin NIET doen. misschien vinden sommige me nu gestoort maar ik wou niet meer en zag ook geen andere uitweg. ik heb daarom ook hulp gezocht bij een soort kindertelefoon idee. ik moest in een boeje de dingen van me afschrijven en ik ben begonnen met gedichtjes te maken. nu heb ik een band en ik schrijf daar de teksten voor en het heeft me echt goed geholpen. als je vriendin emo wilt worden moet ze gewoon doen wat ze leuk vind, maar ik ben het wel met mensen eens dat je het niet kan worden maar dat je het al bent.
CilliexEmo is offline