Enkele bericht bekijken
Oud 1 April 2005, 10:48   #17
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard Re: Wie maakt hier allemaal muziek?

Zo ja, welke en hoe lang al?
Dwarsfluit - ondertussen al bijna 7 jaar
Gitaar - maar doordat ik zeer weinig tijd heb en geen geduld om mezelf dat te leren, zijn mijn kunsten hierop miniem.
En niet te vergeten: blokfluit, het instrument waar elke jonge muzikant moet beginnen/begint.

Zitten jullie in een band/orkest?
Niet direct. Ik heb wel samenspel op de mzs en ik treed heel af en toe eens op met een paar vrienden en vriendinnen.

Wat voor muziek speel je ( het liefst )?
Mijn partituren variëren van klassieke muziek tot rock.
Het liefst van al speel ik klassiek omdat daar eigenlijk nog een uitdaging inzit, rock is meestal te veel vereenvoudigd (op een blaasinstrument als een dwarsfluit is het moeilijk om akkoorden te spelen) om leuk/een uitdaging te zijn.

Krijg je les, of geef je misschien al les?
Ik krijg nog les. En ik denk niet dat ik er ooit zal geven. Ik ben een te grote prutser op gebied van ritme om dat te kunnen.

Willen jullie later je geld met muziek gaan verdienen?
Dat is eigenlijk gewoon een noodoplossing voor als het niet lukt als ingenieur oid .

Zou je nog andere instrumenten willen leren spelen?
Ik zou nog heel graag andere instrumenten willen kunnen bespelen. Gitaar, piano, harp en viool staan bovenaan in de lijst. Maar ik heb er jammergenoeg geen tijd voor. Bovendien stuurden ze me begin dit jaar wandelen toen ik er een tweede instrument wou bijnemen op de muziekschool.

Wat betekent muziek voor jullie?
Muziek is echt alles voor mij. Ik kan niet zonder. Laten we het een gezonde verslaving noemen . Het is al lang geen hobby meer voor mij, meer een passie waarin ik kan vluchten.
Hiervoor heb ik geen woorden nodig.
thali is offline   Met citaat antwoorden