Onderwerp: akelige dingen
Enkele bericht bekijken
Oud 19 December 2004, 19:53   #1
Lispel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard akelige dingen

Ik weet niet of het hier juist staat, maar ik weet niet of jullie ook wel eens zoiets mee hebben gemaakt?

April 2000, ik was 22 en werd gebeld door een vriend van mij om mee te gaan karten in Uden, ik kon niet omdat ik met een aantal andere vrienden naar een verjaardag ging.

Ik werd er de volgende ochtend pas over getipt, maar het scheen dat 20 minuten nadat ik gebeld was, hij samen met nog een andere vriend van mij dodelijk verongelukt waren, ze waren met de auto op een boom geklapt door domme pech..... op slag dood...

Mij is wel bekend wat de toedracht was, maar laat ik het even op domme pech houden, twee andere bekenden van mij hadden erachter gereden en alles zien gebeuren..
Als ik die verjaardag niet gehad had, had ik ook in die auto gezeten, dat is dus heel raar.....

Het is geen leuk onderwerp, maar die dingen gebeuren ook, en de laatste tijd helaas erg veel zelfs.
Maar ik was benieuwd of er meer mensen zijn die iets dergelijks meegemaakt hebben, het gaat me niet zozeer om mezelf, maar ze waren pas 20 en 22.
  Met citaat antwoorden