Onderwerp: akelige dingen
Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2004, 20:55   #13
Lispel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsja... ik vind het absoluut als iemand zijn/haar mening geeft, dat maakt me helemaal niet uit....

Alleen kun je je soms bij sommige onderwerpen maar wat bedeester opstellen... ik ben al wat jaartjes ouder dan de gemiddelde bezoeker hier, dat zijn ook wijze jaartjes om het zo maar te zeggen...

Stoer of niet stoer, tja, ik ben er niet bij geweest en weet dus niet wat de reden is dat er ingehaald is, dat moet ik iedereen dus schuldig blijven.... alsof stoer doen niet gezond is, iedereen heeft dat ook wel eens, maar om dat met deze prijs te betalen?

stoer meedoen met vriendjes en vriendinnetjes door te roken en dan gelijk dood neervallen,.... aanhangen met de fiets aan een brommer en zo hard op je bek gaan dat je het niet na verteld, vrienden onderling die hun kunsten laten zien over hoe goed ze wel niet met dat vlindermes om kunnen gaan en dat dat mes dan uit de handen glijdt en er eentje z'n keel mee doorsnijdt.... om maar eens onzinnige voorbeelden te noemen, ik praat niets goed hoor maar eerlijk..... ik kan je niet zeggen wat de reden was, ik was er niet bij... achteraf gezien ook maar goed ook!
  Met citaat antwoorden