Onderwerp: akelige dingen
Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2005, 11:58   #27
Lispel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier kom je best wel weer bovenop hoor, maar wat jij nu zegt over de vuurwerkramp bij jullie in Enschede bijvoorbeeld: " Dat is een complete ramp geweest, met alle gevolgen van dien, en met een jarenlange nasleep..... ALS men er daar in de buurt hoe dan ook nog bovenop komt "

Dat zijn dus dingen die je daar waarschijnlijk op wat voor manier dan ook, blijven herinneren aan wat er daar toendertijd is gebeurd..... dat is gewoon vele malen erger en ik kan het gewoon niet vergelijken met een eenzijdig ongeval met helaas dodelijke afloop..... en ja, iedereen krijgt met nare dingen te maken in zijn/haar leven, dit is ook echt niet het eerste/enige of laatste wat ik nog voor mijn kiezen ga krijgen, je leert ervan maar om dan toch nog terug te komen op de vuurwerkramp....... bijna niemand wist dat er daar zo'n depot zat, dat is toch te gek voor woorden????

Dat er geen stappen zijn ondernomen m.b.t. dat depot nadat er in '91 in Culembourg een soortgelijke ramp heeft plaatsgevonden..... ik heb heel erg met die mensen te doen daar, als je soms nog eens reportages daarover ziet, en over hoe sommige mensen daar fysiek van naar de knoppe zijn gegaan... schieten je er de tranen van tussen de billen ;-)

Groetjes, Arjan
  Met citaat antwoorden