Enkele bericht bekijken
Oud 11 May 2002, 16:27   #36
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


nederland is vol is zo'n GELUL
je woont waarschijnlijk in de randstad. daar is het vol ja door het o zo verkeerde grotensteden beleid van onze overheid. Maar ben je wel eens een flink stuk vanuit de randstad gereden. Wat zie je WEILANDEN WEILANDENWEILANDEN
En geld om mensen te kunnen onderhouden is er hier zeker wel in deze maatschappij met het 3na hoogste uurloon TER WERELD waarvan het reeele inkomen zich ook bij de beste zoveel van de wereld bevindt.
Mensen als jij zijn dus gewoon ASOCIAAL in de zin van het woord. NIET sociaal dus.
En die mensen zijn er zeker teveel hier.
Je ergert je aan het integratie beleid, waar zeker het een en ander aan schort, maar ga dan niet rond lopen roepen dat nederland vol is, want dat is een klote argument gebruikt door van die racistische extreem rechtse groeperingen.
okay ff voor jou informatie kwoon niet in de randstad woon in den bosch, en als je dat als randstadt ziet, denk ik dat je je topo opnieuw mag gaan leren, ten tweede, ik erger me inderdaad aan de buitelanders die de nl taal niet leren! En wat wil je dan dat al die weilanden die er nu nog nog zijn vol gebouwd zijn, wil je dat??? Over 30 jaar, zal er geen weiland meer zijn als we zo door gaan, en ik heb niks tegen buitelanders maar ff rekenen, nederland staat op de tweede plek, met het aantal buitelanders, duitsland op 1 maar duitsland is ff 8 keer zo groot, dus ik denk dat je allemaal wel met je ik vind dit, ik vind dat, toch ff moet gaan kijken wat realistisch is.
  Met citaat antwoorden