Onderwerp: Gothic
Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 19:43   #26
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind de stijl heel erg gaaf eruit zien, maar zou zelf denk ik niet zo'n lange zwarte jurk aandoen. Misschien voor gala ofzo wel, maar niet voor een gewone schooldag.
Ken der zelf geen, maar soms zie ik ze lopen en dan zijn er ook van die ahum breezer-sletjes die ze dan nastaren en tegen elkaar smoesen 'wat heeft die nou weer aan' Tjsa.. hoezo respect voor anderen hebben

Maar de laatste tijd is de /rock/punk/metal/goth muziek erg "in' aan het worden. Zie dus die 14 jarige ventjes die ff met vans gaan rondlopen een een hanekam en zichzelf heeeeel stoer vinden. Dat hoeft van mij dus echt niet.

Citaat:
Een breezerslet TyPt MeT IrRi HoOfDlEtTeRs enzo, drinkt breezer, is een jaar of 12/13/14 en doet alsof ze alles weet van sex en opschept en rookt en denkt dat ze stoer is, en ontzettend blote kleding aanheeft die haar nog niet eens staat en naja val me maar bij
precies!! Om je dood aan te ergeren. Meiden die zichzelf herkennen.. wees gewoon jezelf. Je hoeft je echt neit ouder voor te doen of met iedereen naar bed te gaan of weetikveel om er bij te horen.
  Met citaat antwoorden