Onderwerp: Gebroken hart
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2009, 18:14   #8
FlowerDusty
Lid
 
Geregistreerd op: 4 January 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door weerlegger Bekijk Bericht
Hij wilt graag van twee walletjes eten.(was dat de uitdrukking?) Waarschijnlijk houdt hij je aan het lijntje, omdat hij als het met de 1 misloopt hij altijd nog naar de ander kan. Nu heeft hij zijn ex en besteed hij geen aandacht aan jou. Gaat het weer mis met ze ex dan gaat hij weer naar jou. En jij bent zo aardig om braaf aan het lijntje mee te lopen. Het lijkt mij het beste als je het contact gewoon laat verwateren. Dan kom je er zelf wel weer bovenop. En probeer ook gewoon wat met andere jongens af te spreken.
Ja hebt ook wel gelijk eigenlijk Naja ik denk dat ik het steeds wil afschuiven op dat zijn vader is overleden, maar volgens vrienden vonden ze hem al wat vaag toen ik nog met hem had . Maar eigenlijk was hij mijn eerste echte vriend waar ik enorm veel mee kon delen en het is ook al weer een tijdje geleden dat van zijn vader was in februari...

Btw; mijn neef zei het ook altijd over dat hij mij aan het lijntje houdt, dan zei me ex van ja die neef van je kent mij niet dit dat. Maar hij heeft volgens mij ook nooit echt verwerkt van zijn vader, hij zei weleens dat hij het gewoon opkropt enzo... En dat hij niet naar en psychiater wil en alles...

Laatst aangepast door FlowerDusty : 4 January 2009 om 18:17
FlowerDusty is offline   Met citaat antwoorden