Onderwerp: Gebroken hart
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2009, 20:18   #14
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door FlowerDusty Bekijk Bericht
-brrt-
Mensen kunnen verschillend reageren op een overleden familie lid, en dan vooral als het om een ouder gaat. Ikzelf zou er niet om kunnen denken dat men moeder/vader zou overlijden, ik zou waarschijnlijk zelfmoord plegen. Hij reageert er anders op, hij is waarschijnlijk zo erg in de war dat hij zijn toevlucht zocht tot wat dubieuzere dingen. Hij wil graag opzich zelf zijn dan denk ik, dat zou iedereen willen denk ik. Als er dan iemand hem wil steunen, kan dat voor hem lijken als gezeik aan zen kop, en daar heeft hij absoluut geen zin in op dat moment, terwijl jij gewoon wou helpen! Je geeft om hem, en dat wil je graag duidelijk maken. Maar dan hoor je weer dingen van hem, smsjes enzo. Het is hem blijkbaar eindelijk tot hem door gedrongen dat je alleen maar wou helpen, en dat hij fout bezig was. Alhoewel ik het betwijfel of hij dat ook heeft toegegeven? Maarja, hij besefte het in ieder geval wel. Maar ondertussen krijgt hij ook weer iets met zen ex, waarvoor hij blijkbaar nog wel iets voelt. Dan moet hij kiezen, tussen jou en zijn ex. Omdat hij zijn ex misschien wat langer kent als dat hij jou kent, kiest hij voor zijn ex (of om andere redenen). Dit maakt jou weer kapot omdat hij daarvoor nog iets met je wou! En dan laat hij oppeens niets meer van zich horen. Dit is wss omdat hij bang is dat hij weer iets voor je gaat voelen, wat vrij logisch is. Dat zou hem weer in de war maken.

Zo zit het (denk ik) een beetje in elkaar. Ik denk dat je een beetje afstand moet houden van hem, en zo weinig mogelijk met hem bezig zijn. Zo weinig mogelijk aan hem denken enzo. Misschien vaker met je vriendinnen dingen doen, want die zijn er altijd voor je, onthoud dat.

Laatst aangepast door blabla1993 : 4 January 2009 om 21:24
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden