Onderwerp: Gebroken hart
Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2009, 14:59   #30
FlowerDusty
Lid
 
Geregistreerd op: 4 January 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door minagirl33 Bekijk Bericht
Hierin herken ik mezelf gewoon helemaal..
Kijk dat die jongen zijn vader overleid ookee,,
Maar jij leid er pas echt onder, hij gebruikt je gewoon heb ik het idee..
en eigenlijk kan je 3 dingen doen:

1. hem laten zien dat je nog van hem hou,, en vragen of het nog zin heeft,, dat heb je al gedaan dus probeer het nog een keer..

2. hou hem als vriend neem geen hopen meer.
3. verlaat hem, ziet eruit dat hij je gebruikt..
Ja dat begin ik nu ook wel door te beseffen... Ik heb het hem al een tijdje terug ook gezegd dat ik hem nog leuk vond enzo, naja daar kreeg ik dan een antwoord op van het is niet wederzijds etc. Ook heb ik toen vlug nog gezegd over die smsjes, maar nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Dat is dus ook wat ik in die mail heb opgeschreven en dan gewoon op een normale manier van waarom heb je dat gedaan. Ook hier nog steeds geen antwoord terug op gehad. Misschien stom? Maar ik had er ook in uitgelegd dat ik me afvroeg of vriendschap nog wel echt kon als hij weer wat met zijn ex begint, naja het zou misschien ook apart zijn als ik dan helemaal naar hem toe kom tegen die tijd (Als dat ooit zo komt dan hé). Gewoon een hele normale mail en toch dingen die ik wel wil weten, ook hoe hij der nog tegen aan kijkt, maar daar heb ik de hoop ook maar op los gelaten, want ik vind het nogal cru van hem dat hij mij daar niet op antwoord. Terwijl hij me nog wel in ze msn lijst heeft en op hyves..

Ik wil opzich nog wel vrienden met hem zijn, kon ik voor onze relatie gewoon goed met hem overweg en dat wil ik niet hierdoor kwijt. Dus ik neem nu voorlopig ven afstand...
FlowerDusty is offline   Met citaat antwoorden