Onderwerp: Lonsdale jongeren
Enkele bericht bekijken
Oud 28 January 2006, 13:19   #98
Anky..
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JammyPastei
Bij ons op locale fuiven zie je echt vaak mensen met londsdale, daar zitte echt skinheads bij en daar wil je liefst niks mee te maken hebben

Der was zo een ja zeg maar neger (soz he klinkt zo discriminerend)
had zo boel met een kerel die toevallig een trui van londsdale droeg... Die kerel van die trui was alleen op die fuif (??) echt het ideale doelwit ....
Wat gebeurt er op die fuif?
Die kerel zoekt dus boel met die andere kerel en ineens een groepje van wel 10 man allemaal die londsdale kerel verdedige was wel fun om te zien (sorry ) Die kerel was niet eens racicstisch!!!! Die was gewoon zen eigen ding aan het doen en ineens begint die neger boel te maken...
Waar gaat het heen met de wereld?
Je zou toch mogen kiezen wat voor kleren je draagt?
Zelf durf ik geen londsdale te drage omdat ik bang ben om zo problemen te krijgen....
Je zegt nu net of het zijn de negers weer, we zijn beiden soms in fout end of story. en ik moet toegeven dat ik de reacties met Lonsdale wel begrijp hoor, die kleding dragen op een fuif, dat vind ik uitlokken. Iedereen zijn eigen stijl natuurlijk he
maar ja Lonsdale heeft weestal wel veel met racisme te maken dus moet je er de gevolgen van dragen, en ik heb heb het nu niet alleen over Lonsdale! Iedereen is wel tegen iets.
  Met citaat antwoorden