Enkele bericht bekijken
Oud 17 April 2005, 15:32   #3
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Jo, op naar de tweede ronde, mijne snelle woorden schieten jouw pogingen meteen overhoop//
en in een luttele seconde, ben je terug in de periode waarin je alleen nog maar spuugde, en amper kroop//

Je denkt misschien, dat een hele man bent, en dat je kien, snel en doeltreffend bent//
maar niets van dit is waar, want luister maar: je bent als een koekje zonder suiker, of als een duikpak zonder duiker, zo leeg, zo zielig zo als een bakker zonder deeg//

Je denkt dat je stoer bent met zo'n tepelpiercing, en op je arm zo'n schildpadding, voel je je niet mooi genoeg zonder al die versiering?//
En is het waar dat je onwel werd, na het schieten van je Prins Albert?//

Nee Blackturtle, blijf jij maar zitten op dat dak, om het te bedekken, want uit deze ronde kun je meteen vertrekken!
heb je honger grote griet? dan heb je pech want deze jongen opvreten lukt je niet.
je zou het wel willen meer spek op je billen, je lip begint te trillen en huid begint te rillen, dit is geen lunch, ontbijt of diner dus laat al die etenswaren achterweeg.
het gaat om woorden die moorden als dahmer hak je ik je aan stukken in een kamer, met een bijl moet ik hakken om je vet te verpakken in zwarte zakken die als ik ze optil me door mn rug doen zakken.

je bent een zwaargewicht in t leven maar met je woorden laat je pfp zelfs nog niet beven, en nee inderdaad ik vond mijn lijf niet adequaat, ik moest meer voor mijn eigen eer en met meer lef dan een poedeltje kef, liet ik m schieten door men tieten en door mn lul, nee meisje dat is echt geen flauwekul, het doet meters pijn maar ik raak niet in katzwijm want een harde gast dat ben ik wel gehard door het leven en kommer en kwel.
dus voor je weer probeert mij te dollen zal ik je van een berg af rollen, een lieve meid net zo breed als ze zit of staat, 1 vraagje nog, maar ik je kwaad?