Onderwerp: Vaarwel De Kuip?
Enkele bericht bekijken
Oud 23 February 2004, 19:51   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Afbreken zal wel niet gebeuren, stadion is immers een stadsmomument...

Maar gewoon te ziek voor woorden, dat wij een stadion krijgen samen met ahoy, waar vele geld gegenereert kan worden...

Kan mij die concurrentie met die andere stadions nou schelen, de Kuip en Feyenoord zijn een 1-2-eenheid die je niet zo maar scheidt.

Kunnen ze met allemaal praatjes aankomen dat het geen tweede arena wordt. Ik geloof er geen tering van. Ik vraag mezelfs echt af of de Kuip wel te oud wordt voor gebruik, of dat men er alleen weg wil omdat er te weinig valt te verdienen.
Dat laatste natuurlijk! De Kuip is an sich na de modernisatie een modern stadion, waar alleen, al dan niet vanwege de constructie, te weinig geld uit te halen valt. Men denkt met name op dat vlak vooruit; en natuurlijk valt er uit een nieuw stadion veel meer geld te halen. Maar weegt dat op tegen de traditie en de emotie?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden