Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 February 2007, 01:41   #1
rosan
Guest
 
Berichten: n/a
Talking help ons!!!!

wij hebben dringend hulp nodig... want het is weer es weekend wat eigelijk wel fijn is... eindelijk uitslapen.. maar der is niks te doen dit weekend tis eigelijk vorrnamelijk voor door de week in het weekend gaan we meestal naar londen maar oke heeft iemand een oplossing???
ik weet trouwes niet of dit bij school hoort maar weenie waar anders en bij de klaag corner kan die niet word geblokt door het school netwerk..
kijk dis het probleem ik nog ongeveer 30 andere mensen hier boarden... wat dus inhoud dat ik dag en nacht en altijd en altijd op school zit... nachtmerrie van ieder kind.. om eerlijk te zijn valt het wel mee... je kan bijvoorbeeld 10 min voor je in je les moet zijn wakker worden.. maar daar gaat het niet over...
ik verveel me... samen met nog 30 andere mensen enige idee wat je kunt doen in een boardinghouse? we hebben al twister en verstoppertje gespeeld films kijken we iedereen avond zo ongeveer of soaps ook goed... skins is leuk hebben ze dat in nederland? maar iig iets orgineels om te doen??? op school... weet iemand wat???
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2007, 11:32   #2
Nonexistinghero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

...

Praten? Jullie kunnen ook wat aan je conditie doen ofzo. Gamen is ook een goede tijddoder, al weet ik niet of dat in jouw geval wel kan.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2007, 16:00   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

ga fucking nederlands leren?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2007, 16:20   #4
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

inderdaad ga Nederlands leren ja.. Wat is dit verschrikkelijk om voor een normaal iemand te lezen.. Ik kan er niks van maken...

amateurs
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.