Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 July 2007, 15:13   #1
slayernl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard al een jaar verliefd

Hoi allemaal,

ik zit nogsteeds met problemen met de meid waar ik het tijden geleden al over had, dus ik denk ik wip weer eens op het forum en post mijn probleem opnieuw met wat updates.

Ik vind haar nu al bijna een jaar leuk en we zijn wel bevriend maar niet super goed (voornamelijk omdat ze weinig tijd heeft om af te spreken, ze heeft altijd al iets afgesproken). Nou zou ik al vrij ver in het begin een zet willen doen om haar te laten merken hoe ik over haar denk maar ze had een vriend, daar heeft ze een behoorlijke tijd mee gehad (tot een paar weken geleden volgens mij, misschien 1 of 2 maanden).

Nou probeer ik wel wat door te laten schemeren dat ik haar als meer dan gewoon een vriendin beschouw maar het blijkt dat ze best gewild is, een stuk meer dan ik zelf dacht (ze is wel knap en heeeeeeel aardig, dat zijn natuurlijk ook paar van de redenen waarom ik haar leuk vind maar ik had niet verwacht dat ze zoveel aandacht kreeg van mannen).

Persoonlijk ben ik toch al geen held als het op vrouwen aankomt en ik ben bang dat als ik ga zeggen dat ik haar leuk vind dat ik dan toch een blauwtje loop omdat ze dus vrij veel keuze heeft, en op het moment is ze volgens mij niet echt op zoek naar een vriendje maar meer naar goede vrienden.
En ik wil niet de vriendschap van een jaar verpesten want het is echt een toffe meid.

Maar van de andere kant ben ik bang dat als ik niets zeg ze op een gegeven moment een andere vriend weer krijgt over een maandje of iets dergelijks en dat ik dan mezelf behoorlijk voor me kop loop te slaan zoals ik deze keer deed, want als ik een zet had gedaan voordat ze haar vorige vriendje kreeg had ik een betere kans als nu volgens mij. En dan blijf ik dus nog een hele tijd met dit gevoel zitten.

Dus ik weet niet of ik nu dus iets tegen haar moet zeggen of een zet moet doen want ik wil de vriendschap niet verneuken maar toch wil ik mijn gevoelens kwijt voordat het straks weer te laat is.

Alvast bedankt voor het lezen van de hele lap tekst

Groete,
Slayer
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 13:03   #2
vosjen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sja, moeilijk dillemma lijkt mij. In mijn geval zouk die ander dan zien als onbereikbaar en zouk mij gewoon stil verwijderen ervan om mijn eigen niet te kwetsen... Maar ja natuurlijk zijt ge daar niet zo heel veel mee. Ik zou zeggen probeer haar wat meer te zien en geef kleine hints (zoals een cadeautje, haar vaak recht in de ogen kijken, meer aandacht aan haar schenken dan anderen als je in groep staat, zorgen dat je vaak alleen met haar afspreekt en niet in volledige groep)
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 14:21   #3
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Ik vind haar nu al bijna een jaar leuk en we zijn wel bevriend maar niet super goed (voornamelijk omdat ze weinig tijd heeft om af te spreken, ze heeft altijd al iets afgesproken). Nou zou ik al vrij ver in het begin een zet willen doen om haar te laten merken hoe ik over haar denk maar ze had een vriend, daar heeft ze een behoorlijke tijd mee gehad (tot een paar weken geleden volgens mij, misschien 1 of 2 maanden).
Is dit daadwerkelijk zo of zijn het smoesjes? Ik ken zulk soort situaties en achteraf bleken het smoesjes geweest te zijn....

Het kan overigens best de waarheid zijn hoor , alleen lijkt me sterk dat ze nooit een gaatje vrij heeft.

Citaat:
En ik wil niet de vriendschap van een jaar verpesten want het is echt een toffe meid
Vertel het haar maar gerust als het echt een vriendin is. Stel dat ze je niet leuk vind, dan zal ze heus niet arrogant gaan doen ofzo, en zal ze begrip tonen. Doet ze dat wel is ze je vriendschap al niet waard

Blauwtje gelopen? Boeiend niet geschoten is altijd mis toch?
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 18:57   #4
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
emo

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
Is dit daadwerkelijk zo of zijn het smoesjes? Ik ken zulk soort situaties en achteraf bleken het smoesjes geweest te zijn....

Het kan overigens best de waarheid zijn hoor , alleen lijkt me sterk dat ze nooit een gaatje vrij heeft.
?
haha misschien speekt ze de waarheid en zit ze altijd en overal vol
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 19:05   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door BroodjeBeton Bekijk Bericht
haha misschien speekt ze de waarheid en zit ze altijd en overal vol
Ach, gadver, heb je hem weer.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 20:46   #6
Aysh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heey, je kan het ook eens proberen door bijvoorbeeld een telefoontje. Opbellen en dan vragen of ze zin heeft om iets leuks te doen!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 21:38   #7
slayernl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoi,

bedankt voor de reacties, ik ga inderdaad aan het eind van de week proberen haar te bellen. Dat is zoiezo al iets persoonlijker als msn of wanneer er vrienden bij zijn want meestal praten we zo met elkaar, als er vrienden bij zijn of op msn , en bellen is een stuk persoonlijker dus is een goed idee inderdaad.

Verder probeer ik er gewoon een dagje van te maken en ik zie wel waar het toe leid want ik wil haar eigenlijk echt vertellen wat ik voor haar voel, of het laten merken want in één keer vertellen is hoogst waarschijnlijk geen goed idee

Ik weet dat ik waarschijnlijk teveel hoop heb dat het toch nog wat wordt tussen ons maar om heel eerlijk te zijn wil ik het wel gewoon proberen want anders heeft ze straks een vriend en wanneer het dan uit is tussen hun komt die hoop misschien terug. Dus als ze nu zegt (nadat ik geprobeerd heb om paar keer met haar uit te gaan bijvoorbeeld) dat ze echt alleen maar vrienden wilt zijn dan blijft het daar gewoon bij voor me en kan ik tenminste tegen mezelf zeggen dat ik het geprobeerd heb, anders loop ik mezelf weer voor me kop te slaan dat ik niet durfde.

Groeten,
Slayernl
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 13:14   #8
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

klinkt als een goed idee , tsja hopen mag altijd toch?
Maak er maar een mooie middag van , veel succes!

Beter een blauwtje gelopen dan helemaal niks geprobeerd te hebben

hoop het beste voor je

ps. kun je ook vertellen hoe dit afloopt over een tijdje? vind ik wel leuk om te weten
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2007, 16:17   #9
Jessy2905
My Chemical Romance <3
 
Geregistreerd op: 22 July 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Hehe ben ook een jaar verliefd geweest op iemand,,
Zelfs toen ik te weten kwam dat hy iemand had was ik er nog verliefd op
We zijn nu gewoon vrienden en ik ben hem nu wel vergeten(want ik zit met iemand anders in mn hoofd)
Jessy2905 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2007, 16:51   #10
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

k ben ook verlieft
op Wendy
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 21:15   #11
little_angel
little_angel
 
little_angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2007
Berichten: 135
Standaard

hey
ik vind dat je altijd kan proberen en het voorzichtig moet aannemen want als je vriendschap sterk is (sterk genoeg) dan gaat ze alleszind proberen om je niet te veel te kwetsen als ze niet wilt en als ze wel wil heb je haar tenminste niet gepushd
want als je het voorzichtig zegt gaat ze tenminste nog respect voor je hebben,
allz dat deed ik tog

wees vooral zeker van wat je zegt en laat haar nadenken over je voorstel als ze het nodig heeft.

zelf heb ik ook al voorgehad dat ik op iemand was zondr die het wist en plotseling zag ik hem bezig met iemand anders
dat is helemaal niet leuk
en hoe langer je wacht hoe meer pijn het gaat doen omdat je een kans hebt laten liggen en omdat je je hart daarover niet kunt luchten bij iemand die je weer gelukkig kan maken

sterkte
little_angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 21:37   #12
Marique
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als vrienden wat leuks gaan doen, grote kans dat ze jou misschien nog aardiger gaat vinden en als je samen steeds meer dingen gaat doen, kan je het haar makkelijker vertellen. misschien met een omweg?
Zeg bijvoorbeeld een keer wanneer je in de gaten hebt dat een jongen haar leuk vindt, dat jij dat heel goed begrijpt omdat het indd een heel lief en leuk mooi meisje is (daar kwijlen meisjes van) Suc6 he ermee!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.