Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 December 2004, 17:05   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat klopt er niet aan

Mijn camera was gestolen op een feestje... politie gebeld, alle instructies gevolgd en maar wachten en wachten en wachten tot de politie wat heeft gedaan...
7 weken later : " Sorry we kunnen niks doen , want we hebben niet genoeg bewijs, iedereen op dat feestje kan het geweest zijn "

Vanochtend : Een tasje met bekken (voor drums) van school wordt gestolen.
Wie zijn daar meteen aanwezig? De politie. Minstens op die dag zijn er zoveel mensen aanwezig als op dat feestje, niemand weet wie het gedaan kan hebben, school is niet verzekerd.

En mij een beetje aan het lijntje houden dat ze voorlopig nog even belangrijkere zaken te doen hebben Nee echt, je hebt veel aan de politie.
je kunt zomaar wat stelen, ze gaan toch niet op je af, want "het had iedereen kunnen zijn..."
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 17:20   #2
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard Re: Wat klopt er niet aan

Citaat:
En mij een beetje aan het lijntje houden dat ze voorlopig nog even belangrijkere zaken te doen hebben Nee echt, je hebt veel aan de politie.
je kunt zomaar wat stelen, ze gaan toch niet op je af, want "het had iedereen kunnen zijn..."
is kut voor je dat je camera weg is, maar was het een feest of gewoon een feestje met bekenden??? en ik hou mn spullen of van kameraden gewoon in de gaten. en je weet ook wel dat als er geen politie zou zijn het ook niet goed was, begrijp wel je reactie, is gewoon kut
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 17:22   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik zou niet op feestjes willen komen waarvan je weet dat kameraden van je of anderzijds kameraden van je kameraden losse vingertjertjes hebben.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 20:59   #4
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik zou niet op feestjes willen komen waarvan je weet dat kameraden van je of anderzijds kameraden van je kameraden losse vingertjertjes hebben.
mee eens ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 21:23   #5
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja en dat wist ik dus niet

Het was een feestje met allemaal bekenden, vrienden waarmee ik bijna dagelijks omga, op 2 meiden na. Die deden heel afstandelijk en keken iedereen heel vaag aan. Zij kenden alleen het meisje die het feest had georganiseerd.

Die twee meiden zijn als laatste voor de verdwijning ( ik had vlak daarvoor gekeken of alles er nog in zat) weggegaan. Ze zouden richting de stad gaan. Wat vind mijn moeder de volgende ochtend terug op die weg ? De spullen die in mijn portemonnee zaten.

Ik weet nu in ieder geval dat ik nooit meer waardevolle spullen meeneem
Stelletje hufters/krengen/bitches/klootzakken, wie het ook mogen zijn.

Alhoewel ik wel bijna zeker weet dat zijhet hebben gedaan, en zelfs de vrouw die bij de politie werkt dacht dat ook. Waarom doen ze dan niks, en zeggen ze 6 weken lang : " Ja we gaan die meiden echt ondervragen hoor " nee dus

Sorry hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 22:37   #6
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Beetje jammer dat ze het niet doen terwijl ze het wel beloven. Bedoel, je hebt toch een aardig idee wie het gedaan heeftt, dus dat is toch wel genoeg om op z'n minst een keer langs tegaan?

Oke, ze zullen het dan toch glashard ontkennen, en veel meer kan de politie dan denk ik ook niet doen, maargoed, wie weet levert zo'n gesprek toch wel wat op!

Ben je die 2 meiden ooit nog tegengekomen trouwens? of die vriendin van je erover gesproken?
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2004, 23:21   #7
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kennlijk voor hen niet genoeg bewijs

De politie zei ook nog : " Ja dan moet je zelf even naar die meisjes gaan "
ik : "Hoe moet ik dat aanpakken dan, want ik denk persoonlijk niet dat ze mij serieus zullen nemen "
zij lachend : " tsja gewoon vragen of zij de digitale camera hebben "
ik dacht doen : " Jah euhm, heb jij mijn digitale camera ? " 1 van die meiden : " euhm nee " ik : " Oke doei "

Ja sorry hoor, maar ze liegen dan dat ze barsten. Zou de politie nou echt zo naief zijn om te denken, dat ze toegeven dat ze 'em hebben ?

Mijn vriend en een vriend van ons, kwamen hun een keer tegen op het postkantoor, en toen hoorden ze gefluister, iets van : " Oh heb je hun weer "
Waarschijnlijk heeft die vriendin die het feestje heeft georganiseerd het aan hun verteld ( tsja wie kan het anders zijn ). Ik denk persoonlijk dat die vriendin hun ook wil beschermen, en doet ze alsof er niks gebeurd is ofzo

Ik mag namelijk niks vertellen aan haar ouders dat het gebeurd is, en iedereen zegt trouwens : " ja zij hebben het niet gedaan " en blabla wat een bullshit er allemaal omheen, en dan alleen bij die meiden. Ik weet echt zeker dat ZIJ het hebben gedaan, en het is zo frustrerend dat die klotepolitie er helemaal niks aan doet gewoon...en maar beloven...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 15:11   #8
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en dan vinden ze het raar dat mensen het recht in eigen hand nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 16:48   #9
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

nou zo te horen kan je dus ook gewoon 1 terug jatten mits er genoeg mensen omheen staan

belachelijk
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 21:27   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij belt zeker ook de politie als je vergeet je konijn eten te geven. Ik zou het ook niet serieus nemen, laat de politie eens echte mensen met problemen helpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2004, 23:48   #11
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vertel mij dan eens waarom de politie dan wel gelijk voor een setje bekkens meteen naar een onverzekerde school gaat voor onderzoek .

Vertel mij dan gelijk ook eens waarom ze mij dan telkens hebben beloofd er werk van te zullen maken ?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2004, 10:22   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Misschien bedoelt hij dat de politie gewoon preventief alle moslims van straat moet halen ofzo?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2004, 17:14   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Misschien bedoelt hij dat de politie gewoon preventief alle moslims van straat moet halen ofzo?
Nee ik bedoelde eigenlijk dat ze mensen zoals jij moeten opsluiten op water en brood
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2004, 01:39   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind het best, dat is makkelijk geld verdienen voor mij.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.