Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 July 2005, 09:17   #1
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Snap hem niet meer...

Eerst wou hij mij beter leren kennen, wat ook gebeurd is.
Dan kust hij mij ineens en stuurt hij altijd smsjes van dat hij mij graag ziet, ik knap en lief ben, ...

En nu ineens stuurt hij dat hij nog niet zeker is etc...

'K vind het wel spijtig, want zie hem echt wel graag.
En 't is nogal ne verlegen jongen, dus die meende diene kus echt wel.

Maar hij vind onze 'levensstijl' dus een probleem, omdat wij in ne 'verschillende wereld' leven.
Pfft, is totaal ni waar hé. Volgens mij denkt die gewoon te veel na, en krijgt hij daardoor van die twijfels.

Wa denken jullie derover??

  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 12:37   #2
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

zeg dat hij zen verstand wat moet opmaken en een keuze moet maken


je moet jezelf ook niet voor hem "gooien" he
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 15:54   #3
marie99
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zet hem voor een keuze:
jou of zijn hond of zo 't si miss raar om em ene hond in vergelijking gesteld te worden, maar zo wete je het ineens, trouwens, je kan ni aan een relatie beginnen als je dara niet zeker voor bent,...
good luck
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 16:05   #4
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vraag hem wat hij zo verschillend vind aan jullie levenstijl en praat er gewoon rustig over.
Dan wordt vanzelf alles duidelijk en de twijfels weggenomen, althans dat heb ik tot nu toe altijd gehad
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 19:47   #5
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Thnx!
'K ga het vanavond der eens met hem over hebben...
Wish me luck

Dada
-xXx-
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 19:56   #6
GluipigeBever
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij is onzeker en kijkt tegen je op, dat is duidelijk. Hij is bang dat je af gaat knappen op zijn dingen en doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2005, 18:06   #7
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mja, gisteren...
Ik was op de fuif met een paar vriendinnen en ik zag hem ineens binnenkomen, maar hij had mij niet gezien.
Even later gingen we even buiten staan en hij stond daar ook, en even later kwam hij af, maar hij zei niet veel.
Toen gingen we terug naar binnen en ging hij terug naar zijn vrienden, hij zei wel tot sebiet dus hij wou mij nog wel terugzien.
Toen we binnen stonden hield ik hem vanop een afstandje even in de gaten en hij zag er niet echt gelukkig uit, hij keek heel triestig, en was altijd maar aan het rondkijken.
Maar ik dacht van tja, jij hebt mij toch al veel aangedaan, nu moet je zelf maar eens ondervinden hoe dat voelt.
Dus ging ik bij andere vriendinnen juist naast zijn groepje staan, en ik zei niets.
Even later dan terug doorgegaan, maar toen dacht ik van 'dju, Kathleen ge moet eens iets zeggen'. Dus ik stuurde een sms om even te praten, hij vond het ok en kwam af... Natuurlijk een immense stilte, allé ik begon wel te praten, maar had de indruk dat ik tegen een muur bezig was, dus liep niet goed. Dan na dat gesprek had ik een sms gestuurd met mijn excuses omdat ik zo stil was enz, en dat ik hem echt graag zie. 5 minuten later komt die ineens naast mij zitten en zei van: 'ja vertel het nu maar' en hij liet mij mijn berichtje nog eens lezen...
Toen hadden we weer hetzelfde probleem, ik zei iets maar kreeg niet veel reactie terug. Ik had trouwens ook getypt dat het spijtig genoeg maar langs éne kant komt (bedoel ik de liefde dus mee). Hij vroeg wat ik daar mee bedoelde, en ik legde het hem dus uit... Maar toen keek hij weer zo triestig, dus ik denk echt wel dat hij het wel wilt proberen maar da hij niet durft. Daarna ging hij naar huis, gaf mij een kus op de kaak en was weg...

Toen 15min later kreeg ik een bericht:
'Maar gij zijt wel een rare, als ik naast u sta zeg je niets, ge smst alleen!:-( Ga u niet op eten ze, ken u niet goed maar ge geeft mij wel weinig kans om u op een serieuze manier te leren kennen. Als ik u hoofd in 1 keer zot maak en u dan dump, dan is da een mega teleurstelling vr u ee, ik spreek uit ondervinding en da wil ik echt wel vermijden. Allé ge ziet maar...'

Raar bericht maarja, ik had dan teruggestuurd dat we eens alleen moesten afspreken, en niet op een fuif want dan kan je echt geen normaal gesprek voeren. En dat het mij speet dat ik weinig zei (terwijl ik eigenlijk de enige was die iets zinnig zei maarja... )

'Geeft niet ze, ga nu slapen, moeten idd eens afspreken. Sorry heb slecht humeur vandaag xxx' was zijn antwoord...

Bovendien was hij nogal kwaad, allé dat zag je aan zijn gezicht, toen dat een vriend van mij (en ex klasgenoot van hem), mij iets te drinken gaf... Mss jaloers?

In ieder geval, ik heb hem nog nooit zo triestig gezien... Mijn vriendinnen zeiden ook dat hij op de vorige fuiven (toen ik op vakantie was) ook zo raar deed...
Hij is volgens mij gewoon bang om hetzelfde mee te maken zoals met zijn vorige vriendin, want het is normaal dat dat pijn doet.

Weten jullie mss een rustige plaats om af te spreken, zodat we eens serieus kunnen praten?

Sry voor lange verhaal, maarja kon het niet inkorten!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2005, 18:25   #8
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kunt bijvoorbeeld bij een parkje, of een winkelcentrum doorlopen met hem.
Spreek met hem af door bijvoorbeeld hem te bellen ipv te smsen

Ik vind trouwens wel dat het veel van jouw kant komt, hij zegt de hele tijd dat jij dingen moet ondernemen, terwijl je toch degene bent die dat al doet, en je 'moet het maar zien of het wat word, jij maakt de keuze'.

Misschien moet je hem even helemaal niet spreken, als hij dan echt gek op je is, neemt hij vanzelf wel contact met jou op. Maar het blijft een risico natuurlijk, je weet namelijk nooit precies wat diegene voor je voelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2005, 21:35   #9
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat die jongen maar eens stilaan moet gaan weten wat hij voelt of niet. Als ik je verhaal zo lees, heb ik echt wel het gevoel dat het alleen maar van jouw kant komt.
Als je afspreekt moet je maar eens goed praten, en ik vind dat hij dan maar eens moet zeggen wat hij bv. zo verschillend aan jullie levensstijlen vind, en waarom dat dat hem zo stoort.
Ik kan wel begrijpen dat hij onzeker en zo is, maar dan moet hij je toch niet kussen, en van die smsen sturen dat hij je graag ziet enzo.
Ik zou hem eens goed duidelijk maken dat hij met je gevoelens speelt, en dat je het beu bent. Jij hebt al genoeg "geleden"(als ik het zo kan zeggen)Hij moet maar eens een besliising maken of hij een relatie ziet zitten, en of hij je nu graag ziet of ni.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2005, 10:26   #10
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Thnx vr de raad!

Nu heb ik gisteren weer 2 berichtjes gekregen:

'Hej ben niet ziek, heb hele dag nagedacht o.a. over. Ga morgen werken, moet anders maar eens afkomen, want gij moet toch maar halve dag werken. Ge moet u geen zorgen maken ze, alles komt wel goe. Zou je willen bellen maar hier zijn te veel oren xxx'

'Maar waarom ongerust zijn vraag ik mij af? Is voor niks nodig. Zal u da nog wel laten waar juist, weet zelf nog niet. Azo gaat da in het werkleven. Amuzeer u morgen en niet te veel piekeren hé:-) Slaapwel xxx'

==> Alles komt goed en moet mij geen zorgen maken?
Volgens mij heeft mijnen aanpak van de zaterdag wel wa opgebracht... Hem zowa negeren, nu snapt hij tenminste da het niemer langer zo kan.
En 'k mag vandaag langskomen, is ook eerste keer dat ik hem tijdens de week ga zien

Mja, 't is mr een rare situatie.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2005, 16:01   #11
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Allé, juist langsgeweest bij hem.
We hebben eens goed gepraat... Luchte wel op!!
Hij zegt dat hij alleen tijd nodig heeft, want da we eerst elkaar nog wa beter moeten leren kennen. Hij stelde ook voor om zondag ofzo eens iets te gaan doen... zou wel tof zijn
Hij was wel aan 't werken toen dat ik langskwam, en hij nam goe zijnen tijd, dus is ook al positief e!
En ivm diene andere levensstijl...
Hij bedoelde daarmee dat ik eigenlijk niets doe, allé is mss grof gezegd mr 't is wel waar...
Ik ga nr school, heb mn hobby, mr echt 'werken' doe ik niet, en da was 't enige da hem wa afschrikt. Mr na nen tijd zei hij ineens dat da niemer uitmaakt...
En als hij iets doet wil hij het goed doen, anders doet hij het liever ni! Dus wilt zeggen da hij het wel serieus meent en mij niet wilt kwetsen

Wa hij ook zei was: Is 't vandaag ni, dan is 't morgen, of volgende week...
Is eigenlijk wel wr eh
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2005, 13:13   #12
HelloHappyFolkz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Snap hem niet meer...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Eerst wou hij mij beter leren kennen, wat ook gebeurd is.
Dan kust hij mij ineens en stuurt hij altijd smsjes van dat hij mij graag ziet, ik knap en lief ben, ...

En nu ineens stuurt hij dat hij nog niet zeker is etc...

'K vind het wel spijtig, want zie hem echt wel graag.
En 't is nogal ne verlegen jongen, dus die meende diene kus echt wel.

Maar hij vind onze 'levensstijl' dus een probleem, omdat wij in ne 'verschillende wereld' leven.
Pfft, is totaal ni waar hé. Volgens mij denkt die gewoon te veel na, en krijgt hij daardoor van die twijfels.

Wa denken jullie derover??


Heyz wijfke!
Wette wa dannekik pijs?! Kzalt a neker zegge ajah! Ik peins da diene gast nen dikke homo iz! Hij twijfelt geweun ewa ofdattem ni gaykes is! dieje peet zit dik me zichzelf in de knoop! Manne tog! Geeft zenne msn neke en ik zal em neke goe uitschijtn zenne! azoe ne zot.
ale maske, ik wens a nog veel plezier in a luilekkerleventjah
tikke soewn*
Mieh Myselv & Iiiii
<i'm the bezt>
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2005, 13:34   #13
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Snap hem niet meer...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HelloHappyFolkz
Heyz wijfke!
Wette wa dannekik pijs?! Kzalt a neker zegge ajah! Ik peins da diene gast nen dikke homo iz! Hij twijfelt geweun ewa ofdattem ni gaykes is! dieje peet zit dik me zichzelf in de knoop! Manne tog! Geeft zenne msn neke en ik zal em neke goe uitschijtn zenne! azoe ne zot.
ale maske, ik wens a nog veel plezier in a luilekkerleventjah
tikke soewn*
Mieh Myselv & Iiiii
<i'm the bezt>
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2005, 17:11   #14
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk dat het zo goed gaat blijkbaar
veel succes nog verder
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2005, 17:26   #15
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evel3
Leuk dat het zo goed gaat blijkbaar
veel succes nog verder
Thnx!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2005, 09:39   #16
HelloHappyFolkz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Thnx!
Oja ge moet ook neker met em serieus klappen en na een lange stilte moete vree serieus vrage "zedde gij eigelijk gay? you know,, nen homo?" en normaal gat hij dan "ja" zegge omdat et zo 'n gevoelig moment is! Just try gurl! Dan zijde van al u probs vanaf! En dan kunde nog neker goe gon fisten ! Kuzziezz
Miihh Myselvv & Iiiii
<I'm the bezt>

Thumbzzup !!!!!!!!!!!!!!!! -> motto 4evah
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2005, 10:51   #17
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HelloHappyFolkz
Oja ge moet ook neker met em serieus klappen en na een lange stilte moete vree serieus vrage "zedde gij eigelijk gay? you know,, nen homo?" en normaal gat hij dan "ja" zegge omdat et zo 'n gevoelig moment is! Just try gurl! Dan zijde van al u probs vanaf! En dan kunde nog neker goe gon fisten ! Kuzziezz
Miihh Myselvv & Iiiii
<I'm the bezt>

Thumbzzup !!!!!!!!!!!!!!!! -> motto 4evah
Ik zie ni in waarom hij homo zou zijn hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2005, 11:51   #18
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evel3
Ik zie ni in waarom hij homo zou zijn hoor
Ik eigenlijk ook niet
Hij heeft toch geen vrouwelijke trekjes, hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2005, 11:52   #19
HelloHappyFolkz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Ik eigenlijk ook niet
Hij heeft toch geen vrouwelijke trekjes, hehe
Gij zijt toch ook een dommeken e



kuziezzzzzzzzzzzz

<I'm tha bezt>
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2005, 13:09   #20
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HelloHappyFolkz
Gij zijt toch ook een dommeken e



kuziezzzzzzzzzzzz

<I'm tha bezt>
Spreek voor u eigen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 16:55   #21
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Allé, het is raar om na een paar maand deze topic nog eens te herlezen...

Ondertussen is onze 'vriendschap' een tijdje minder geweest, maar sinds een paar weken loopt het terug vlot.

Op fuiven komt hij altijd bij mij staan, praten we, ...

Het is eigenlijk terug dezelfde situatie als in het begin van deze topic
Alleen weet ik nu wat ik verkeerd doe... = ben te terughoudend volgens hem.

Dusss zaterdag is het echt mijn allerlaatste kans om iets te ondernemen, 'k heb genoeg tijd om er over na te denken, maar ik weet dus echt niet wat te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2005, 17:05   #22
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Allé, het is raar om na een paar maand deze topic nog eens te herlezen...

Ondertussen is onze 'vriendschap' een tijdje minder geweest, maar sinds een paar weken loopt het terug vlot.

Op fuiven komt hij altijd bij mij staan, praten we, ...

Het is eigenlijk terug dezelfde situatie als in het begin van deze topic
Alleen weet ik nu wat ik verkeerd doe... = ben te terughoudend volgens hem.

Dusss zaterdag is het echt mijn allerlaatste kans om iets te ondernemen, 'k heb genoeg tijd om er over na te denken, maar ik weet dus echt niet wat te doen.
ga ervoor!!

mag ik je er op wijzen dat je op een fuif volgens mij toch niet echt kunt praten.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2005, 21:53   #23
heggenschaar100
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Snap hem niet meer...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Eerst wou hij mij beter leren kennen, wat ook gebeurd is.
Dan kust hij mij ineens en stuurt hij altijd smsjes van dat hij mij graag ziet, ik knap en lief ben, ...

En nu ineens stuurt hij dat hij nog niet zeker is etc...

'K vind het wel spijtig, want zie hem echt wel graag.
En 't is nogal ne verlegen jongen, dus die meende diene kus echt wel.

Maar hij vind onze 'levensstijl' dus een probleem, omdat wij in ne 'verschillende wereld' leven.
Pfft, is totaal ni waar hé. Volgens mij denkt die gewoon te veel na, en krijgt hij daardoor van die twijfels.

Wa denken jullie derover??

nu moet ik zelf zeggen dat ik het vaak mee gemaakt heb..
wat ik er van denk is dat hij veel twijfelt over jullie
en als jongens twijfelen berg je je dan maar
want het word nooit wat.


op het ene moment is het pais en vree en dan slaat het ongeluk toe. je leeft altijd met de dreiging of het aanblijft of je hem verliest
1 tip : je word er zelf depri van dusz... wat doe je dan? dumpen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2005, 21:57   #24
heggenschaar100
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Snap hem niet meer...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heggenschaar100
nu moet ik zelf zeggen dat ik het vaak mee gemaakt heb..
wat ik er van denk is dat hij veel twijfelt over jullie
en als jongens twijfelen berg je je dan maar
want het word nooit wat.


op het ene moment is het pais en vree en dan slaat het ongeluk toe. je leeft altijd met de dreiging of het aanblijft of je hem verliest
1 tip : je word er zelf depri van dusz... wat doe je dan? dumpen

dump m
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.