Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 April 2007, 05:40   #1
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Vrijwilligers in Poppodiums

'Oi

Ik vroeg mij af of er tussen de jeugd hier nog meer vrijwilligers van pop- en cultuurpodiums rond zwerven?

Ik ben zelf vrijwillger in de P3 (Purmerend) sinds: 12-05-2006



Ik ben daar de oudste glazenhaler
Omdat eigenlijk alle glazenhalers onder de 18 zijn en ook alleen maar glazenhaler zijn omdat ze uiteindelijk barman willen worden, ben ik daar nogal de uitzondering

Maar ja, ik hou er niet zo van om te tappen, dranken in te schenken, mensen te verstaan, orders te onthouden, af te rekenen etc etc.. als ik ook lekker door de zaal kan lopen, met mensen babbelen, glazen halen, spoelen.. peukkie, en weer een rondje.


Het valt me trouwens op dat bijna niemand weet dat bijna alle poppodiums in nederland vrijwel geheel uit vrijwilligers bestaat



Dus... zijn er hier nog meer mensen die vrijwilliger zijn in een poppodium of dit mischien zouden willen?
(P3 zoekt ook nog mensen)
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 11:24   #2
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zwerven genoeg jongeren rond die wel vrijwilliger willen zijn. Of je die hier kan vinden is een tweede.

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar had het best willen doen. Toen ik me aanmeldde hadden ze niemand nodig en toen ze wel weer mensen zochten had ik een betaalde baan en was te druk met school.

En ik denk dat het maar net van de groep mensen afhangt of ze wel of niet weten dat poppodia heel erg op vrijwilligers steunen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 13:56   #3
helzgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben vrijwilliger decor geweest bij de Tagrijn in Hilversum. Voor 1 middagje+avond in de week decor schilderen kregen we gratis toegang tot bijna alle avonden, en twee drankmuntjes per uur dat je werkte.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:44   #4
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door helzgirl Bekijk Bericht
Ik ben vrijwilliger decor geweest bij de Tagrijn in Hilversum. Voor 1 middagje+avond in de week decor schilderen kregen we gratis toegang tot bijna alle avonden, en twee drankmuntjes per uur dat je werkte.
Ik ben opgegroeid in de Tagrijn
Zelfs me ma ging er nog uit toen ze jong was.

Heb ook nog getwijfelf om daar vrijwilliger te worden maar is toch Purmerend geworden, dat podium was helemaal nieuw dus verse start, en niemand kende me daar dus kan lekker debiel doen.

Ik krijg de muntjes andersom.. 1 per 2 uur..
En in principe toegang tot alle avonden. Alleen als het echt te erg uitverkocht is moet je van te voren aangeven dat je komt.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2007, 17:12   #5
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben 4 jaar vrijwilliger geweest bij het Bolwerk in Sneek. Wij kregen 50 muntjes tegen gereduceerd tarief + gratis toegang tot alles. Ik stond achter de garderobe.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 17:41   #6
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

ben weer vrijwilliger bij BFO 5 mei in Zwolle
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2007, 22:54   #7
Höse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben ooit vrijwilliger geweest bij "Het Festival" in Maarheeze (vroeger hete het "Harlekyn Festival")
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.