Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 February 2003, 13:52   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Cassettebandjes --> Echt van Bin Laden? Is hij nog in leven?

Ja, alweer een hoop bangmakerij, maar is het nu echt serieus? Stemmenkenners zeggen van wel, maar waarom komt ie niet gewoon met een video-band dan? Als hij ons echt bang wilt maken zou hij toch gewoon dat kunnen doen ?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2003, 14:40   #2
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kan natuurlijk ook gwoon met een computer of goeie equalizer ofzow zijn gedaan
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2003, 18:58   #3
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien was de videocamera stuk...

Laatst aangepast door Jolie : 12 February 2003 om 19:10
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2003, 19:37   #4
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

nog een optie is dat de CIA zelf die tape heeft gemaakt om de oorlog meer te rechtvaardigen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 10:19   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat zit er ook nog dik in ja.. Ik geloof echt geen hond meer die er wat over zegt Allemaal in scène gezet; zou een goede mogelijkheid zijn jah {
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 15:56   #6
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Het komt Amerika zeker niet ongelegen....
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 15:59   #7
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Het komt Amerika zeker niet ongelegen....
idd daar had me geschiedenisleraar t ook al over van dat het america bijzonder goed zou uitkomen zoiets
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 16:09   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op de één of andere manier geloof ik wel dat het van Bin Laden is, Al Jazeera/CNN/de Amerikaanse regering zou anders zichzelf wel compleet belachelijk maken als het niet zo was. De vraag is natuurlijk inderdaad: waarom geen videoband? Dat jaagt meer angst aan. Ik blijft het een heel mysterieus en vaag vinden waar die man zou uithangen, of die nog leeft en in hoeverre Al-Qaeda nog intact is.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2003, 09:33   #9
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Op de één of andere manier geloof ik wel dat het van Bin Laden is, Al Jazeera/CNN/de Amerikaanse regering zou anders zichzelf wel compleet belachelijk maken als het niet zo was. De vraag is natuurlijk inderdaad: waarom geen videoband? Dat jaagt meer angst aan. Ik blijft het een heel mysterieus en vaag vinden waar die man zou uithangen, of die nog leeft en in hoeverre Al-Qaeda nog intact is.
Ik denk een behoorlijk groot deel.. We beseffen geloof ik niet goed hoe groot dat midden-oosten is. Als ik per sé niet wil dat ze mij in Nederland vinden dan zou me dat behoorlijk kunnen lukken. Ga eens na, Afganistan is 4 of 5x zo groot . Of nog groter, en dat hele midden-oosten is tientallen keren zo groot!! Bin Laden leeft nog wel denk ik.. Alleen hebben we geen video's meer gezien sinds de aanslagen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2003, 16:25   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, het Midden-Oosten en de islamtische wereld is inderdaad ontzettend groot. Er zijn, zeker met die onherbergzame gebieden in Afghanistan, hele grote, verlaten en bergachtige grensgebieden waar je wel over heen kunt. Maar dan is de vraag waar hij heen moet... de meeste landen in het midden-oosten werken namelijk met de VS mee in de strijd tegen terrorisme (en als Amerika weet dat een land Al-Qaeda en/of Osama onderdak biedt, dan is het nog niet jarig). Hij zou wel eens in het grensgebied met Pakistan kunnen zitten, in dat soort gebieden waar een regering geen controle heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2003, 17:04   #11
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik weet het niet. het zou me niet verbazen als ze daar keihard zitten te lachen omdat ze in de vs nu zo bang zijn
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.