|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
24 January 2004, 18:23 | #1 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Leerlingen.com Film Top 100?
Wat dachten jullie ervan om een officiële Leerlingen.com film top 100-verkiezing te houden? Net zoiets als op Fok!
De spelregels zouden zoiets moeten zijn: *Iedereen mag meedoen. *Je maakt een lijstje van 25 films die jij het beste vind. *Er zijn geen restricties wat betreft de films. *De nummer 1 van je lijstje krijgt 25punten, de nummer 2 24, tot en met de nummer 25, 1 punt. *Die lijstjes worden bij elkaar gevoegd tot 1 grote lijst, dat is dan de officiële Leerlingen.com Top 100. Wat vinden we hiervan?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
24 January 2004, 18:56 | #2 |
veteraan
|
haha, eigenlijk wel een puik plan stevie.
en ook al zitten hier weinig mensen...dat hoeft geen belemmering te vormen denk ik. UPDATE: ok!, het gebeurt als volgt, iedere user die hier aan mee wil werken geeft een top25 op. naar gelang hiervan worden de punten gegeven en hopelijk komt er dan een top100je uit rollen whizzcat heeft zich opgegeven om dit bij te willen werken, en dat is een fijne zaak hopelijk volgen er vele top25 lijstjes, dan wordt de uiteindelijke score wat aannemelijker *** gelieve alleen complete lijsten te posten!, overig 'vuil' wordt uit dit topic verwijderd... updates kunnen volgen ....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
25 January 2004, 00:45 | #3 |
Lid
|
Ok, ik verveel me toch
1. LOTR, ROTK 2. LOTR, TTT 3. LOTR, FOTR 4. American History X 5. Reservoir dogs 6. Pulp Fiction 7. Scarface 8. The Godfather 9. American Beauty 10. POTC 11. Face off 12. Se7en 13. Donnie Brasco 14. Fight Club 15. The Patriot 16. Brave heart 17. The godfather 2 18. Saving Private Ryan 19 The Green mile 20. Shaft 21. Badboys 2 22. Memento 23. The Matric II 24. The Matrix I 25. Independence Day -- 26. Saving Private Ryan 27. 2Fast 2Furious 28. Die hard 29. Lethal Weapon 4 30. Armageddon 31. Training Day 32. Silence of the Lambs 33. Road Trip 34. American Pie 35. American Pie, The wedding 36.The devils Advocate 37. Taxi Driver 38. Donnie Darko 39. Primal Fear 40. Training Day 41. The Fast and The Furious 42. SWAT 42. Cradle 2 The Grave 43. The Insider 44. Hero 45. Backdraft 46. Anlyze this 47. Meet the Parents 48. The Gladiator 49. Finding Nemo 50. The Skulls ofzo Uhhhm ja.... de 1e 3 kloppen zeker |
25 January 2004, 11:13 | #4 |
Amsterdam Original
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
|
Hmmz ok?
1. Fight Club 2. Pulp Fiction 3. Requiem for a Dream 4. Memento 5. The Usual Suspects 6. The Shawshank Redemption 7. Dr. Strangelove 8. Reservoir Dogs 9. Amelie 10. American History X 11. Saving Private Ryan 12. Mulholland Drive 13. American Beauty 14. Red Dragon 15. The Silence of the Lambs 15. Magnolia 16. A Beautiful Mind 17. Snatch 18. Se7en 19. The Matrix 20. Lock Stock and Two Smoking Barrels 21. Gangs of New York 22. The Big Lebowski 23. Donnie Darko 24. The Green Mile 25. O Brother, Where Art Thou
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 25 January 2004 om 20:19 |
25 January 2004, 11:38 | #5 |
veteraan
|
mijne komt heel veel overeen met die van banaan
50 is eigenlijk ook wel een beejte veel..ik zou echt goed moeten gaan nadenken e.d.... #1 the Shawshank Redemption #2 American Beauty #3 Amelie #4 Memento #5 Requiem for a dream #6 The Usual Suspects #7 The Matrix #8 Donnie Darko #9 A Beautiful Mind #10 Magnolia #11 Fight Club #12 Se7en #13 The Life of David Gale #14 Arlington Road #15 Lock, stock and 2 smokin barrels #16 Leon #17 Gladiator #18 Lola Rennt #19 the pianist #20 angela's ashes #21 la vita e bella #22 starwars : return of the jedi #23 the godfather #24 shrek #25 starwas: a new hope
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
25 January 2004, 13:04 | #6 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Ter inspiratie misschien nog: Top 250 van IMDB
Mijn top 25: 1. The Shawshank Redemption 2. Memento 3. American Beauty 4. LOTR: The Return of the King 5. Pulp Fiction 6. Se7en 7. The Green Mile 8. The Godfather 9. The Usual Suspects 10. LOTR: The Two Towers 11. Reservoir Dogs 12. LOTR: The Fellowship of the Ring 13. One Flew over the Cuckoo's nest 14. Primal Fear 15. American History X 16. The Godfather II 17. Requiem for a dream 18. Fight Club 19. The Matrix 20. Donnie Darko 21. The Pianist 22. The Silence of the Lambs 23. The Gladiator 24. Goodfellas 25. Minority Report
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
25 January 2004, 14:43 | #7 |
mycodenameis:edman
|
ik vind t echt heel moeilijk om films in een top 25 te plaatsen, want dat ik gewoon te moeilijk..
ik heb ze gewoon random geplaatst dus eigenlijk kloppen de plaatsen niet helemaal. als ik ze echt helemaal op de goeie plek moet zetten, moet je t maar ff zeggen hoor 01. the matrix 02. the fifth element 03. reservoir dogs 04. léon 05. das experiment 06. fight club 07. trainspotting 08. se7en 09. signs 10. the sixth sense 11. fear and loathing in las vegas 12. full metal jacket 13. forrest gump 14. the green mile 15. the elephant man 16. almost famous 17. twelve monkeys 18. the beauty and the beast 19. a beautiful mind 20. resident evil 21. the boondock saints 22. minority report 23. the lion king 24. the blue lagoon 25. jurassic park
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie. Laatst aangepast door Setragasj : 25 January 2004 om 14:52 |
25 January 2004, 14:46 | #8 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
27 January 2004, 17:55 | #9 | |
Slechtst Geklede Forummer
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
|
Citaat:
mijn definitieve top 25 : 1. The Shawshank Redemption 2. Godfather I 3. The Usual Suspects 4. The Deer Hunter 5. The life of David Gale 6. American Beauty 7. A Clockwork Orange 8. Star wars: Empire strikes back 9. Memento 10. The Silence of the lambs 11. Pulp Fiction 12. the Matrix 13. Taxi driver 14. The talented Mr. Ripley 15. Gladiator 16. Sling Blade 17. Apocalypse Now 18. Braveheart 19. La vita é Bella 20. Forrest Gump 21. Abre los Ojos 22. Saving Private Ryan 23. The Apostle 24. The Shining 25. Eyes wide Shut (26. Leaving las Vegas) |
|
27 January 2004, 18:04 | #10 |
Meest gerespecteerde forummer
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
|
1. Silence of the lamb
2. Amelie Poulin 3. Phone booth 4. Insomnia 5. Valentin 6. Pulp Fiction 7. Shrek 8. Il postino (wordt nog aangevuld)
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. Laatst aangepast door bootje : 27 January 2004 om 20:32 |
27 January 2004, 19:04 | #11 |
Guest
Berichten: n/a
|
1. The Lion King ( sorry )
2. Grease 3. Dirty dancing 4 Flashdance 5. The rcky horror picture show 6. Monty phyton and the holy grail 7. American History X 8. Silence of the lambs 9. The shining 10. Pulp Fiction 11. La vita e bella 12. Se7en 13. The green mile 14. City of Angels 15. Lethal weapon 16. Belle en het beest 17. 2001: A space oddysey 18. Jaws 19. Léon 20. Remember the titans 21. Scary movie 1 22. Road trip 23. jurrasic parc 24. Amelie 25. Requim 4 a dream Eigenlijk klopt mn volgorde niet, maar dit vind ik zowat de beste |
27 January 2004, 19:12 | #12 |
Guest
Berichten: n/a
|
[list=1][*]Van God Los[*]We Were Soldiers[*]American History X[*]The Matrix I[*]Black Hawk Down[*]LOTR Two Towers[*]LOTR The Fellowship of the ring[*]The Matrix II[*]The Watcher[*]The Silence of the lambs[*]Liberty Stands Still[*]Scary Movie 2[*]The Ring[*]Signs[*]Independence Day[*]De Passievrucht[*]Jurrasic Park[*]The 51th State[*]Soldaat van Oranje[*]American Pie I[*]American Pie II[*]Not Another Teen Movie[*]Spiderman[*]Training Day[*]The Lion King[/list=1]
|
27 January 2004, 21:59 | #13 |
veteraan
|
kmoet stiekem beetje lachen om de top van mozzel.. maar ok :vork:
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
27 January 2004, 22:08 | #14 |
Guest
Berichten: n/a
|
Okay mensen, even nog de huidige top 5
Er staan btw nu 136 films in 1. The Shawshank Redemption 2. Fighclub 3. American Beauty/Reservoirdogs 4. Se7en 5. Memento Allemaal erg dichtbijelkaar, dus mensen stemmen! |
28 January 2004, 00:51 | #15 |
Guest
Berichten: n/a
|
1 fear and loathing in las vegas
2 fight club 3 lord of the rings 4 kenshin ova 1 - 3 (persoonlijke voorkeur sorry ) 5 das experiment (krijg er nog altijd kippevel van) 6 emperor's new groove (bangelijk lachen gewoon, de beste disneyfilm) 7 gangs of new york 8 shrek 9 clockwork orange (zeker niet te vergeten, met muziek van cage - agent orange) 10 the game (niet zo'n gekende film denk ik maar vond hem goed in elkaar zitten) |
28 January 2004, 09:51 | #16 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
28 January 2004, 15:31 | #17 |
Guest
Berichten: n/a
|
1. Dances with wolves
2. Labyrinth 3. Trainspotting 4. Nagtevagten 5. Forrest Gump 6. For a few dollars more 7. the good, the bad and the ugly 8. Karakter 9. Predator 10. Three Kings 11. Longest day 12. the 12 Monkeys 13. the Abbys 14. Last of the Mohicans 15. Robin Hood - Price of Thieves 16. Nightmare on Elmstreet 4 (dreammaster) 17. Name of the Rose 18. Tales from the crypt (ben vergeten welk deel ) 19. the Boondrock Saints 20. Total Recall 21. Fresh 22. The Frighteners 23. American History X 24. Lord of the RIngs (fellowship) 25. Matrix I |
28 January 2004, 15:57 | #18 |
Whooohooo
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
|
01. American History X
02. Don't say a word 03. Green Mile 04. The Shawshank Redemption 05. Schindler's list 06. Matrix 1 07. LOTR 08. Ik ook van jou 09. Gladiator 10. The ring 11. Phileine zegt sorry 12. Discovery of heaven 13. Pirates of the caribbean 14. Shaft 15. The Bonecollector 16. Silence of the lambs 17. Armageddon 18. Analyze this 19. What lies beneath 20. The game 21. Gone in 60 seconds 22. Saving Private Ryan 23. Face off 24. Road trip 25. Cast away
__________________
Well they said it changes when the sun goes down Around here |
28 January 2004, 16:30 | #19 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
mijn top is ook een beetje inets.. ik best wel een wat films gezien maar ik weet nooit meer hoe ze heten |
|
28 January 2004, 17:01 | #20 | |
Slechtst Geklede Forummer
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
|
Citaat:
|
|
28 January 2004, 17:54 | #21 |
Guest
Berichten: n/a
|
1. Dirty Dancing
2. Grease 3. amelie 4. green mile 5. Discovery of heaven 6. one flew over the coocoos nest (of hoe schrijf je dat) 7. American History X 8. the cube 9. Merlijn 10. Silence of the lambs 11. American beauty 12. 2001: A space oddysey 13. Dances with wolves 14. sound of music 15. signs 16. The Godfather 17. La vita e bella 18. music from the heart 19. the ring 20. Analyze this 21. Se7en 22. lion king 23. scary movie 3 24. Titanic 25. joy ride |
28 January 2004, 19:55 | #22 |
Guest
Berichten: n/a
|
De meeste titels in dit lijstje maken echt geen schijn van kans maar ja persoonlijke favorieten he, en daar zit veel meligheid tussen, maar ook echt goede films.
1.The Sixth Sense 2.Shrek 3.Scary Movie(ja lach maar maar dit is echt mijn soort film lekker melig) 4.Austin Powers in Goldmember 5.The Matrix Reloaded 6.The Green Mile 7.Stargate 8.The blues brothers 9.Willow 10.Batman Returns 11.Scream 12.Toy Story 2 13.Ace Ventura 14.Truman Show 15.Poltergeist 16.Stephens King's It 17.The Matrix 18.Titanic 19.Beetlejuice 20.Jurassic Park 21.Bruce Almighty 22.Back to the future 23.A Bug's Life 24.Austin Powers 2: The spy who shagged me 25.Star Wars VI: The Return of the Jedi |
28 January 2004, 20:05 | #23 |
Slechtst Geklede Forummer
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
|
en dan nog durven te zeggen dat je een echte filmliefhebber bent
|
28 January 2004, 21:25 | #24 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
28 January 2004, 21:43 | #25 | |
veteraan
|
Citaat:
maarja dat is dan mijn mening.. kbedoel...ik vind dat een vrij goede film..niet leuk hoeft te zijn... kijk naar bowling for columbine....saai om te kijken..maar wel een goede film...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
|
28 January 2004, 21:45 | #26 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
29 January 2004, 18:13 | #27 |
Guest
Berichten: n/a
|
een saaie film kan door mensen idd goed gevonden worden.. En een goed voorbeeld daarvan is: the thin red line. Zo'n film zou dus zelfs nooit in mijn top1000 kunnen komen. Net als A beautiful mind, die was dan nog te eten voor 1 keertje, maar bij die film ga je dood van de verveling (ik dan ). Er mag dan wel goed in geacteerd worden, dan vind ik dat dit soort films een aparte oscar moeten krijgen.. Een oscar voor de beste saaie film ofzo
|
29 January 2004, 18:53 | #28 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
zullen we stellen dat smaken verschillen ? |
|
30 January 2004, 11:03 | #29 |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
1. Seven
2. The 6th sense 3. Schindler's List 4. Requiem for a dream 5. The green mile 6. Finding Nemo 7. Saving Private Ryan 8. Gladiator 9. Femme fatale 10. Pearl Harbour 11. Lion king 12. American beauty 13. The 13th floor 14. Matrix 15. American History X 16. Memento 17. Aliens 18. The ring 19. Forrest Gump 20. das experiment 21. Gossip 22. The game 23. Romeo + juliet 24. Valentine 25. The English patient Had verder nog in m’n top 50: Philadelphia, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, The Usual suspects, Unbreakable, Titanic, Monster Inc., Pulp fiction, Cruel Intentions 2, The Bone collector, American Pie, Blade, Ghost ship, Along came a spider, The Bourne Identity, … staan
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
31 January 2004, 10:37 | #30 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
31 January 2004, 13:07 | #31 |
Lid
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
|
1. A Beautiful Mind
2. Amelie 3. American Beauty 4. Magnolia 5. The Pianist 6. La vita e Bella 7. Memento 8. Life of David Gale 9. Saving Private Ryan 10. Pirates of the Carribean 11. Finding Nemo 12. Monsters Inc. 13. Shawshank Redemption 14. The Matrix 15. Chocolate 16. the ring 17. the shining 18. the others 19. stigmata 20. donnie darko 21. the usual suspects 22. gladiator 23. what lies beneath 24. kill bill 25. taxi |
31 January 2004, 14:18 | #32 | |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Citaat:
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
|
31 January 2004, 14:20 | #33 | |
veteraan
|
Citaat:
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
|
31 January 2004, 14:22 | #34 | |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Citaat:
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
|
31 January 2004, 14:48 | #35 |
Guest
Berichten: n/a
|
Heb een aantal films die ik zeker nog eens wil zien en die waarschijnlijk ook wel in de top25 thuishoren. maar dit is dan maar de top25 van films die ik gezien heb (of eigenlijk, die ik kan herinneren)
De volgorde vind ik erg lastig, alle films in de top25 zijn gewoon goed. 1. Band of Brothers 2. Shawshank Redemption 3. The Godfather I 4. LOTR: Return of the King 5. American History X 6. The Matrix 7. Schindler's List 8. The Longest Day 9. Das Boot 10. LOTR: Two Towers 11. Braveheart 12. The Pianist 13. Fight Club 14. The 6th Sense 15. The Green Mile 16. Saving Private Ryan 17. The Godfather II 18. Apocalypse Now 19. Bridge on the River Kwai 20. Dr. Strangelove 21. LOTR: Fellowship of the Ring 22. Shrek 23. Van god los 24. Donnie Darko 25. Jurassic Park |
31 January 2004, 15:19 | #36 |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Band of Brothers... is dat een film is toch een serie..
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
31 January 2004, 19:38 | #37 |
Guest
Berichten: n/a
|
Tot Ar-Tuur bijgewerkt
En nu ga ik geen voorlopige top 3 meer geven, we houden het spannend! Mensen die nog géén 25 films hebben uitgezocht, hierbij het verzoek om die in een nieuwe reply in dit topic te plaatsen zodat ik jullie als nog kan verwerken, tnx |
31 January 2004, 20:00 | #38 |
Guest
Berichten: n/a
|
kut, ben ik gewoon toppers als Braveheart en Rob Roy vergeten en ook nog gladiator
Laatst aangepast door The Phit : 1 February 2004 om 11:22 |
1 February 2004, 00:46 | #39 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
1 February 2004, 00:52 | #40 | |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Citaat:
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
|
1 February 2004, 07:26 | #41 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
Niet echt eerlijk eh Ar-Tuur? Dan had ik de X-Files (de série) er ook wel op willen zetten |
|
1 February 2004, 10:55 | #42 |
Amanda
|
1. silence of the lamb
2. american history X 3. we were soldiers 4. the green mile 5. rose red 6. gladiator 7. se7en 8. pulpfiction 9. greace :respect: 10. the godfather 11. pirates of the carribean 12. memento hier ff de rest 13. the shining 14. trainspotting 15. swat 16.gladiator 17.armageddon 18.swordfish 19.finding nemo 20. 6th sense 21.shrek 22.fightclub 23.the game 24.schindler's list 25.titanic naja niet echt helemaal opvolgorde, is aardig moeilijk aangezien het toch wel bijna allemaal mooie film zijn
__________________
Lowlands ja! |
1 February 2004, 19:04 | #43 |
Guest
Berichten: n/a
|
1.Fight Club
2.Donnie Darko 3.Se7en 4.American Beauty 5.Trainspotting 6.Requim for a Dream 7.A Clockwork Orange 8.Full Metal Jacked 9.The Shawhank Redemption 10.Evil Dead 11.Texas Chainsaw Massacre ( Het origineel) 12.The Usual Suspects 13.There's something about mary 14.Kill Bill Volume 1 15.Lord of the rings: Return of the King 16.Lord of the rings : Fellowship of the ring 17.Lord of the rings : The Two Towers 18.The Nightmare before Christmas 19.The Big Lebowski 20.Memento 21.Pi 22.American History X 23.Halloween 24.Blair Witch Project 25.Spider-Man 25. |
1 February 2004, 19:31 | #44 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
Maar van mij mogen jullie échte series er gewoon bij zetten hoor |
|
1 February 2004, 19:36 | #45 | |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Citaat:
maar ach ja, mijn lijst is nu toch al opgesteld.. *stopt met blaten *
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
|
1 February 2004, 20:57 | #46 |
Guest
Berichten: n/a
|
hehe ik moet ook eerlijk bekennen dat ik 24 niet echt goed ken
Maar er is toch een verschil tussen X-files en Band of Brothers. |
1 February 2004, 21:15 | #47 | |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Citaat:
X-files en BoB is idd een verschil.. "24hours", 'kheb ze ook nog niet allemaal gezien (examens+zondag meestal in gent) maar tgene dat ik al gezien heb was wel goed..
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
|
1 February 2004, 21:38 | #48 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
24 zijn gewoon allemaal films die ze per film over 2 seizoen uitgesmeerd hebben Star Trek Voyager is ook 1 verhaal en Enterprise ontpopt zich nu ook op die manier. TNG wat minder, maar DS9 is ook weer 1 verhaal |
|
1 February 2004, 21:41 | #49 | |
° Blub °
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
|
Citaat:
en 1reeks zenden ze in 3maand uit (in België toch)
__________________
(\_/) (O.o) This is Bunny. (> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination. |
|
1 February 2004, 21:44 | #50 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
Geintje 24, 24 afleveringen per seizoen in principe Dat ze het daar sneller uitzenden kan wel kloppen want er zijn inmiddels al meer afleveringen |
|