Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 January 2007, 16:22   #1
LunaWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Question Té verlegen

Mssn kan iemand mij hier mee helpen.
Het probleem: ik ben dus het type meiske da absoluut nie op jongens af durf te stappen. Maar nou heb ik er helemaal genoeg van. Afgelopen zaterdag weeste stappe meej mn beste vriendin. Ik heb echt de mooiste jongen op aarde gezien. Ik keek in zn ogen en het was meteen raak. Hij was met een hele groep, ma ik zag alleen hem. Liefde op het eerste gezicht (gatver cliché). Mn vriendin die zag da ik heel de tij stond te kijken, dus die zei dak gewoon wat tegen hem moest gaan zegge. Maar DAT durf ik dus ook absoluut niet. En nu heb ik ongeloofelijk veel spijt dak nix gezegd heb en das ZO frustrerend. Niet dat ik hem ken ofzo, maar ik zou da wel willen.
Kan iemand mij helpen? Ik ben je echt eeuwig dankbaar als je er iets op vind.
XxX
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 17:25   #2
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

heel veel zuipen en je kan de hele wereld aan voor een eerste gesprek werkt dat alleen natuurlijk en dan weet ie ook meteen wie je bent
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 17:34   #3
x.Esel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ooh dit komt me zoo bekent voor., maar weet je dat de gedachte: 'ooh ik durf niks te zeggen want hij gaat mij toch afwijzen' voor een groot deel bepaalt dat je niks durft te zeggen. Dus eigenlijks ben je bang om afgewezen te worden [zo gaat het bij mij teminste]. Dus je zou moeten denken pff ik stap lekker op hem af begin een gesprek als hij er leuk op reageert yes als hij er niet/amper op reageert jammer dan. Het is zoo vaak TE moeilijk om die stap te durfen zetten. Maar probeer het maar eens, misschien helpt het
liefs
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 17:44   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sjorsje-v Bekijk Bericht
en dan weet ie ook meteen wie je bent
een zuiplap
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 17:50   #5
sjorsje-v
knetterbek
 
sjorsje-v's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2006
Locatie: drenthe
Berichten: 1.458
Standaard

hmm. tja oke ik denk er nog even over na
__________________
r.i.p wesley :(
sjorsje-v is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2007, 18:02   #6
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben zelf ook superverlegen wat dat betreft (kan me ook niet herinneren hoe dat is gegaan tussen mij en m'n vriend maar goed ). Maar ik dacht ook altijd bij mezelf: " Als ik uit mezelf die jongen maar op welke manier ook laat merken dat ik hem leuk vind, zullen hij en zijn vrienden mij compleet uitlachen, omdat hij mij toch niet leuk vind ". En altijd was dat dan ook zo
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2007, 19:47   #7
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kunt beter op hem afstappen als je hem nog een keer ziet of iemand de eerste keer ziet die je leuk vindt. Want als het klinkt zie je elkaar nog een keer. Klinkt het niet dan zie je hem nooit meer en heb je er geen last van. Met iemand die je dagenlijks ziet is het anders.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.