Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 17 March 2011, 15:17   #1
patje
Lid
 
Geregistreerd op: 17 March 2011
Berichten: 1
Standaard Iemand mee uitvragen..

Hallo allemaal!

Ik ben Patrick, 16 jaar. Bij mij op school zit een meisje dat ik heel erg leuk vind en ik zou haar wel eens mee uit willen vragen op een date naar bijvoorbeeld de bioscoop.

Ik durf dit eigenlijk niet te vragen, maar als er een perfect moment komt dan wil ik mijn kans pakken
Ik ken haar tevens van dansen, we zijn met een groepje van 2 meiden en 4 jongens op stijldansen gegaan. Ik zeg niet dat ik erg veel met haar dans maar dat wil ik wel gaan proberen, ook praat ik niet heel veel met haar want het zijn natuurlijk allemaal aparte groepjes bij ons op school

Nu zit ik wel met een paar problemen, dat zijn:

-De manier van aanpak, wat zal ik allemaal zeggen?
-Als ze ja zegt, waarheen dan? Ik dacht zelf aan de bios. Wanneer ze ja zou zeggen vraag ik van wat voor soort films ze houd. Of een restaurant, dat is wel de perfecte gelegenheid om te praten.
-En wat nou als ze nee zegt, dan zeg ik 'Oh, jammer, volgende keer beter!' en dan? weglopen? of als een sul blijven staan, nietszeggend?

Maar dan nog het grootste probleem, dan wil ze dus met me uit, de dag staat vast etc. Maar wat voor gespreksstof? Dan zitten we naar de film te kijken, wat dan? een arm om haar heenslaan? hoofd tegen de hare? Ik weet het allemaal niet!

dito met het afscheid nemen, geef ik haar een zoen, op de lippen, op de wang?

Ik denk dat dit allemaal op gevoel gaat, maar hebben jullie misschien een paar tips voor mij?

Ik ben nogal wanhopig hierin, maar ik vind haar gewoon zo leuk
Patrick
patje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2011, 16:31   #2
Kimm!~~
.
 
Kimm!~~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 31 December 2009
Berichten: 1.466
Standaard

Als ik jou was zou ik gewoon afwachten hoe zij reageert, in plaats van je druk te maken over hoe je iets wilt gaan doen.. En over dat kusje op der mond, en je arm om der heen slaan.. Dat licht echt helemaal aan de sfeer denk ik.
__________________
Was het nog maar gisteren, dan had ik morgen vandaag nog!
Kimm!~~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2011, 19:29   #3
monkey d luffy
Lid
 
Geregistreerd op: 23 April 2010
Berichten: 143
Standaard

zoals al gezegd maakt je niet zoveel zorgen.
toon persoonlijke interesse.
en wees jezelf, dan komt het vast wel goed.
monkey d luffy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.