Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 April 2004, 16:00   #1
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard op reis

mijn vriend is op snowboardvakantie, voor de derde keer dit jaar, en wij hebben hier in belgie nu net paasvakantie. Ik ben een heeeele week home alone, heb alle kansen, en hij zit zich nu net te amuseren als snowboard monitor. Vreselijk vindt ik het, ik heb em leren kennen op zijn vorige vakantie, en ik ben nu zooo bang dat hij vreemd zal gaan.
Waarom is hij zo stom om net op snowboard te gaan als ik alleen thuis zit, en waarom is snowboard zijn passie, terwijl ik daar niets van kan!!???
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 16:23   #2
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Vertrouwen hebben in je relatie...

Liefde heeft niets te maken met het controleren van elkaar
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 16:29   #3
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

het is zijn hobby en hij kan niet iedere week gaan snowboarden zoals een ander gaat basketten. als hij monitor is, is de vakantieperiode het drukst. in een relatie mag je elkaars hobby's niet afnemen. je zal de paasvakantie heus wel overleven.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 16:33   #4
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

met vertrouwen heb ik wel moeilijk, maar ik controleer hem helemaal niet. We hebben gewoon afgesproken dat 'als' we elkaar bedriegen het niet gaan achterhouden.
Ik ben ook helemaal niet van plan om al zijn hobbies af te nemen, maar geef toe dat het spijtig is dat het net deze week is hé. Van mij mag hij alle maanden gaan, maar niet als we net alle kansen krijgen omdat ik alleen thuis ben!!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 16:35   #5
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snoes
met vertrouwen heb ik wel moeilijk, maar ik controleer hem helemaal niet. We hebben gewoon afgesproken dat 'als' we elkaar bedriegen het niet gaan achterhouden.
Ik ben ook helemaal niet van plan om al zijn hobbies af te nemen, maar geef toe dat het spijtig is dat het net deze week is hé. Van mij mag hij alle maanden gaan, maar niet als we net alle kansen krijgen omdat ik alleen thuis ben!!
dus er is bij jou een mogelijkheid dat je hem bedriegt en omgekeerd :s
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 17:41   #6
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, dat risico is er altijd in een relatie. hoewel het helemaal niet mijn bedoelingen zijn, of dat ik het helemaal niet van plan ben
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 18:38   #7
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo te lezen zit jullie relatie niet echt goed moet ik zeggen
Mocht dat wel zo zijn, dan ga je gewoon NIET vreemd, en hij ook niet, dan moet je daar geen schrik voor hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 18:47   #8
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee, het gaat echt goed, ik heb het vroeger gewoon vaak meegemaakt dat mijn vriend (ex ondertussen) vreemdging, en dat kwam ik altijd viavia te weten. dusja, toen dacht ik ook dat het goed ging en had er zelf alle vertrouwen in! Maar deze week gaat hij uit in italie, ik in belgie, hij leert daar mensen kennen en ik ja, ik ga al uit met mensen die ik ken. Het kan altijd zijn dat hij iemand tegenkomt dat naar zijn zin beter is dan ik.
Ik weet het allemaal niet zo goed!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2004, 19:33   #9
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Maak je niet druk, vertrouw hem gewoon.
Ik weet dat het moeilijk is,maar als je hem niet vertrouwt, op wat trekt jullie relatie dan
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2004, 11:13   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snoes
nee, het gaat echt goed, ik heb het vroeger gewoon vaak meegemaakt dat mijn vriend (ex ondertussen) vreemdging, en dat kwam ik altijd viavia te weten. dusja, toen dacht ik ook dat het goed ging en had er zelf alle vertrouwen in! Maar deze week gaat hij uit in italie, ik in belgie, hij leert daar mensen kennen en ik ja, ik ga al uit met mensen die ik ken. Het kan altijd zijn dat hij iemand tegenkomt dat naar zijn zin beter is dan ik.
Ik weet het allemaal niet zo goed!

Je moet ervan uitgaan dat je elkaar gewoon NIET bedriegt. Wanneer je er nog maar over nadenkt om die andere te bedriegen bewijst het enkel maar dat je niet zeker meer over die relatie bent. Als je echt 100% gelukkig bent, komt zoiets zelfs niet meer in je hoofd op denk ik

Of je nu mensen leert kennen of niet, er zijn altijd mensen waarvan je denkt van "hoo, die's wel knap" maar er is een verschil tussen iemand knap vinden, en verliefd op iemand zijn lijkt me. Als je die dingen al niet meer uit elkaar kunt houden, is je relatie gedoemd om te mislukken
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.