Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 December 2005, 08:50   #1
MickyMin
Guest
 
Berichten: n/a
Red face leven na de dood?

Gisteren vertelde m'n mama dat iemand op haar werk, haar zoon zich onder de trein gegooid heeft...
Na de begravenis bracht de brandweer nog enkele resten met kleren enzo...
Die mensen hebben dat in de garage gezet en vanaf dat moment is hun hond onophoudend beginnen blaffen in de richting van de 2 ramen net boven die zak.
Die mensen dachten dat dat door die zak kwam de geur enzo... Dus ze lieten heel hun garage ontsmetten (geen geur meer dus)
Maar die hond BLEEF blaffen naar die twee raampjes.
Dag en nacht
De tweede nacht dat ie dat deed, dacht die mevrouw van dat moet nu echt stoppen é.
Dus ze ging naar beneden en ze wou die hond uit de garage halen maar die hond begon enorm te grommen!
Toen heeft ze gewoon gezegt: "Jan, 't is nu wel tijd om weg te gaan hoor!"
En een minuut later liep de hond gewoon weg zonder te blaffen... en vanaf dat moment deed ie helemaal normaal!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 11:57   #2
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Angstaanjagend, eerlijkwaar.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 16:01   #3
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Wazig verhaal, beetje ongeloofwaardig als je t mij vraagt.
Die hond is gewoon een beetje gestressed. Maar of dit ook met leven na de dood te maken heeft?

Ik zou die hond gewoon een kick geven als ie zo bleef blaffen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 16:06   #4
MickyMin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dacht ik ook aan ... 'k vond het best bizar
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 16:20   #5
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

ja t is ook te bizar voor woorden, dus ik zeg t is gelul... maar goed dat ben ik maar
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 16:24   #6
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is er nou bizar aan een blaffende hond, ik vind het feit dat ze een tasje met brokstukken thuis krijgen meer bizar
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2005, 16:28   #7
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
wat is er nou bizar aan een blaffende hond, ik vind het feit dat ze een tasje met brokstukken thuis krijgen meer bizar
Wat is er nou bizar aan een tasje brokstukken? Ik bewaar alle reserve onderdelen van mn dooie famillie ook in de garage?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2006, 21:00   #8
RtCgabber
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

..gezellig btw waarom dat die hond blafde is omdat hij de geur herkende aan de kleren dus wist hij dat die kleren van de jongen zijn dus als de geur weg is weet hij dat nog altijd, dus blijft hij blaffen .
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 11:43   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard Re: leven na de dood?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MickyMin

Dus ze ging naar beneden en ze wou die hond uit de garage halen maar die hond begon enorm te grommen!
Toen heeft ze gewoon gezegt: "Jan, 't is nu wel tijd om weg te gaan hoor!"
En een minuut later liep de hond gewoon weg zonder te blaffen... en vanaf dat moment deed ie helemaal normaal!!
is dat zo gek dan?
als ik mn hond roep dan komt ie ook gewoon naar me toe
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 11:57   #10
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo een zinlose dischussie echt waar ik snap niet waarom mensen hier moeite in steken, je zult er niet achter komen pas als je dood bent!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2006, 21:28   #11
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leven na dood is onmogelijk.
Men gelooft erin maar het bestaat niet.
Men kan het ook niet bewijzen.
Al zal er leven na dood zijn zal het helemaal niet goed gaan met de aarde want dan worden alle bad guys herboren en dat is dus niet goed.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 10:35   #12
Stevy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Leven na dood is onmogelijk.
Men gelooft erin maar het bestaat niet.
Men kan het ook niet bewijzen.
Al zal er leven na dood zijn zal het helemaal niet goed gaan met de aarde want dan worden alle bad guys herboren en dat is dus niet goed.
dit slaat echt nergens op. ga je verhaal aan de stichting vertellen ofzo omg :/.

leven na dood is verkeerd omschreven. IETS na dood is beter. Het is het enige wat de mens niet kan onderzoeken, never nooit. Al bestaat er zoiets machtigs dan zorgt het er echt wel voor dat wij dat nooit te weet kunnen komen. Een letterlijk eeuwige discussie dus. Ik maak dingen mee die niet normaal zijn... maarja dat ben ik slechts.

Het zit allemaal in je hoofd, iets psychisch,, of er nu wat is, of je nu wat voel, het kan allemaal net zo goed een vage gedachte zijn. Maarja een gedachte? Is dat dan ook niet contact hebben?

we'll never know
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 15:16   #13
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel zoiets dat er iets zou zijn als je dood gaat, maar wat er precies gebeurt dat weet ik niet en ik zie het vanzelf als ik doodga.
Maar als je inderdaad kunt blijven steken op aarde, dan zal ik blijven om te zorgen dat mijn familie nix overkomt.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 19:08   #14
pleeborstel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nobel...
Volgens mij geloven sommige mensen wel dat hun voorvaderen over hen waken...
ikzelf weet niet wat ik moet denken
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2006, 22:38   #15
merel123
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beetje apart, ik geloof wel dat er iets is na de dood, maar of je dan in je garage je hond gaat zitten pesten. Zowiezo waarschijnlijk zal je homnd toch niet zo'n hekel aan je hebben gehad dat die de hele tijd tegen je zit te blaffen. En als je daar echt wat te zoeken hebt, in de garage... KOM OP, dan ga je echt niet ineens weg als je moeder dat vraagt... toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2006, 21:42   #16
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Woh dit komt me erg bekend voor dit bericht!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2006, 14:55   #17
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn nicht is vorig jaar in febraurie om gekomen in een verkeers ongeluk..

een tijdje geleden zat mijn tante bij iemand en vroeg ze aan die persoon.. zou *** mij nog kennen.. hoe zou het er mee gaan..

die bewuste avond ging mijn tante slapen ze wandelde langs de kamer van mijn nicht waar een 5 wisselaar cd speler staat en waar de cd van de begrafenis in steekt..
toen mijn tante aan die kamer voorbijkwam begon een liedje te spelen .. onmidelijk op het stuk .. you are still in my hart ...........

voor dit stuk komt nog een hele piano intro en dit liedje staat op nummer 5 van de cd ...

ik geloof er in dat geesten kunnen blijven hangen tussen aarde en hemel tot ze rust gevonden hebben.
en dit heeft het voor mij nog maar meer bevestigd.

mvg
kurobu
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 13:49   #18
carlo
Lid
 
carlo's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 April 2005
Locatie: Ergens....
Berichten: 315
Standaard

Ik geloof in leven na de dood. Maar niemand weet wat er nu écht gebeurt. Ikzelf geloof in de Hemel/hel. Dat van geesten die tussen Hemel en Aarde hangen blijven, dat klinkt gek, maar zou kunnen (bv: the gohst wisperer, the 6th sense). Je moet je er in ieder geval nooit mee inlaten, wij zijn sterfelijk en moeten ons niet bemoeien met geesten. Dat is gevaarlijk!
__________________
Heaven on Earth, we need it now...
carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 18:11   #19
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
die bewuste avond ging mijn tante slapen ze wandelde langs de kamer van mijn nicht waar een 5 wisselaar cd speler staat en waar de cd van de begrafenis in steekt..
toen mijn tante aan die kamer voorbijkwam begon een liedje te spelen .. onmidelijk op het stuk .. you are still in my hart ...........

voor dit stuk komt nog een hele piano intro en dit liedje staat op nummer 5 van de cd ...
juist

__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2006, 19:40   #20
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
mijn nicht is vorig jaar in febraurie om gekomen in een verkeers ongeluk..

een tijdje geleden zat mijn tante bij iemand en vroeg ze aan die persoon.. zou *** mij nog kennen.. hoe zou het er mee gaan..

die bewuste avond ging mijn tante slapen ze wandelde langs de kamer van mijn nicht waar een 5 wisselaar cd speler staat en waar de cd van de begrafenis in steekt..
toen mijn tante aan die kamer voorbijkwam begon een liedje te spelen .. onmidelijk op het stuk .. you are still in my hart ...........

voor dit stuk komt nog een hele piano intro en dit liedje staat op nummer 5 van de cd ...

ik geloof er in dat geesten kunnen blijven hangen tussen aarde en hemel tot ze rust gevonden hebben.
en dit heeft het voor mij nog maar meer bevestigd.

mvg
kurobu
ik zou eerder denken dat je tante aan de drugs is
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2006, 22:29   #21
Liéra
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Ok, dit krijg je dus als mentaal gehandicapten beginnen te filosoferen.
nou, stel dat er wel iets na de dood bestaat, dan zorg ik ervoor, dat ik je vind als we beiden dood zijn en het eerste wat ik tegen je zeg is: "Wie was er nou mentaal gehandicapt volgens jou?"
Maar ik geloof niet dat je gewoon zomaar kan ophouden met bestaan. Geesten ofzo bestaan. Ik weet niet wat het precies zijn (en dat zal ik nooit weten voor ik doodga denk ik, ik kan wel nog een paar millenia wachten hoor) maar ze bestaan wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2006, 18:59   #22
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een beetje respect zou wel op zijn plaats zijn imo.
had van sommige mensen hier toch wat meer volwassenheid verwacht dan zo een uitspraken te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2006, 19:45   #23
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
een beetje respect zou wel op zijn plaats zijn imo.
had van sommige mensen hier toch wat meer volwassenheid verwacht dan zo een uitspraken te doen.
Ja dat krijg je met die verhalen die je absoluut niet serieus kan nemen...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2006, 19:54   #24
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liéra

Maar ik geloof niet dat je gewoon zomaar kan ophouden met bestaan. Geesten ofzo bestaan. Ik weet niet wat het precies zijn (en dat zal ik nooit weten voor ik doodga denk ik, ik kan wel nog een paar millenia wachten hoor) maar ze bestaan wel.
hoe oud denk jij te worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2006, 21:46   #25
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
maar ze bestaan wel.
Hoe de fuck weet je dat nou?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2006, 09:10   #26
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Ik vind het gek dat sommige mensen denken te weten dat er iets bestaat als geesten e.d. Hoe kan je nou zeker weten dat ze er wel/niet zijn? En waarom maakt iedereen zich er zo druk over? Ik heb meer zoiets van; ik weet het niet want ik ben nog niet dood. Als ik dood ga merk ik vanzelf wel/niet wat er allemaal gebeurt.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2006, 19:37   #27
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

zolang jij je eigen mening weet is er nix aan de hand.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2006, 20:25   #28
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piraatje
Ik vind het gek dat sommige mensen denken te weten dat er iets bestaat als geesten e.d. Hoe kan je nou zeker weten dat ze er wel/niet zijn? En waarom maakt iedereen zich er zo druk over? Ik heb meer zoiets van; ik weet het niet want ik ben nog niet dood. Als ik dood ga merk ik vanzelf wel/niet wat er allemaal gebeurt.
dit lijkt me echt verschrikkelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2006, 20:47   #29
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ik zou eerder denken dat je tante aan de drugs is
idd aan welk spul zat ze allemaal?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2006, 20:49   #30
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jongens.. een beetje respect voor mensen met een andere mening, een andere mening hebben is geen probleem maar onderbouw het dan wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2006, 22:43   #31
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
jongens.. een beetje respect voor mensen met een andere mening, een andere mening hebben is geen probleem maar onderbouw het dan wel.
Nu zou je het kunnen opvatten dat wat je nu zegt inhoud dat je een andere mening niet hoeft te respecteren als ie niet is onderbouwd. Nou dan zijn we snel klaar want al die spirituele onzin van ik heb een geest gezien en ik ben een heks is allemaal niet onderbouwd en volledig kansloos
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 14:00   #32
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Hangt van de definitie van onderbouwen af.
Wat bij jou niet onder onderbouwen valt, valt bij andere wel onder onderbouwen.

Dat iemand zijn of haar manier van redeneren beter acht dan die van iemand anders wijst alleen maar op een zekere arrogantie. Misschien een fout die veel volwassenen jegens kinderen maken.

Negeer ipv provoceer.


Ik ben aan het oefenen op m'n one-liners
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 14:08   #33
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy

Negeer ipv provoceer.
Dus als iemand jou ononderbouwd een teringlijer noemt en je moeder een hoer, dan negeer jij dat?

Misschien is er wel een zekere zin van arrogantie zoals jij dat noemt tegen over je eigen redenaties, maar het lijkt me ook logisch dat je in eerste instantie je eigen manier van redeneren beter vind dan die van een ander...
Net als dat ik vrijwel zeker weet dat jij jouw redenatie vele malen beter vindt dan die van mij (al is dat natuurlijk niet zo)
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2006, 16:58   #34
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Dus als iemand jou ononderbouwd een teringlijer noemt en je moeder een hoer, dan negeer jij dat?
Ik zal eerder mee schelden . Maar als die iemand serieus is dan ga ik echt niet boos worden ofzo. Het zal me echt niet boeie of 1 of andere idioot mij een teringlijer vind.
Citaat:
Misschien is er wel een zekere zin van arrogantie zoals jij dat noemt tegen over je eigen redenaties, maar het lijkt me ook logisch dat je in eerste instantie je eigen manier van redeneren beter vind dan die van een ander...
Ja, ik bedoel dat je er rekening mee moet houden dat ook al is jouw redenatie beter, de ander dat niet (altijd) zal zien. Dat kan zijn omdat ie blind is of omdat ie er niets aan kan doen (vanwege leeftijdsverschil e.d.).
Citaat:
Net als dat ik vrijwel zeker weet dat jij jouw redenatie vele malen beter vindt dan die van mij (al is dat natuurlijk niet zo)
Precies

Als jij de discussie onder je niveau vind (of het echt onder je niveau is even daargelaten) moet je je er niet mee bemoeien.

Je verdient er niets mee door even te laten zien hoeveel slimmer jij wel niet bent of hoe dom iemand anders wel niet is.

Dat was een beetje een lange one-liner

edit; dit is een beetje in het algemeen trouwens he
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 23:48   #35
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Dus als iemand jou ononderbouwd een teringlijer noemt en je moeder een hoer, dan negeer jij dat?

Misschien is er wel een zekere zin van arrogantie zoals jij dat noemt tegen over je eigen redenaties, maar het lijkt me ook logisch dat je in eerste instantie je eigen manier van redeneren beter vind dan die van een ander...
Net als dat ik vrijwel zeker weet dat jij jouw redenatie vele malen beter vindt dan die van mij (al is dat natuurlijk niet zo)

dus jij zegt iemand een hoer noemen of verwijten moet je niet negeren ... waarom zeg jij dan dat mijn tante aan de drugs zit.
ze was toen net haar dochter kwijt geraakt en het hele gezin ( 6 ) mensen waaren getuige van dit fenomeen.
dus ...

denk jij mss twee keer na voor je hier de grote komt uithangen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.