Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 April 2005, 16:16   #1
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard lifetec scanner HELP

hehoi!

ik heb een probleem... ik krijg een lifetec kleuren flatbedscanner LT 9891 niet geinstalleerd! Hij meldt dat hij geen besturingsprogramma voor windows heeft! hij komt konstant zeggen dat het systeembestand niet geschik is voor MS-DOS- en microsoft windows toepassingen. Ik heb windows 2000
Er staat ergens iets van een parallelle poort en EPP... maar ik weet niet waar ik dat kan vinden.



HELP!! alvast mercietjes
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 21:36   #2
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Enit,

'k heb ook een lifetecscanner en hij werkt perfect. 't is al wel een lange tijd geleden dat ik hem geistalleerd heb.

Als ik het nog goed voor heb, moest je de cd-rom gebruiken welke bij je scanner zat (en niet windows laten zoeken naar een geschikt "stuurprogramma")

De parallel poort is de "grote" poort waar vroeger (of bij jou misschien nu nog [als het geen usb is]) de printer op aan hangt. Achteraan staat er ook een tekeningetje op van de printer ('k zou het nog eens moeten controleren)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 09:48   #3
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kheb een cd-rom, maar die zegt dat ie niet werkt op windows en mcintosh (of hoe je dat ook schrijft) dus das wel een probleem... iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen??
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 10:59   #4
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor w2k is er geen driver, alleen voor winnt. Dus ik hoop dat deze werkt: http://www1.medion.de/downloads/down...nt.exe&lang=de
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 18:02   #5
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb het gedownload, maar ik weet niet wat ik verder met het programma moet...
Citaat:
Voor w2k is er geen driver, alleen voor winnt.
ik heb geen flauw idee wat je bedoelt...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2005, 20:54   #6
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

idd , gewoon driver voor oude windows gebruiken , want lifetec is nou niet echt bepaald een merk waarvan je verw8 dat ze nog lang support geven ...
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.